Οικονομία

Η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων συνεχίζει να επενδύει και να αναπτύσσει νέα προϊόντα

Οι εποχές αλλάζουν, το ίδιο και οι ανάγκες και οι προτιμήσεις των καταναλωτών. Αυτό σημαίνει πως οι εταιρείες που αφουγκράζονται πραγματικά τις ανάγκες των καταναλωτών δεν σταματούν να επενδύουν τόσο σε διαδικασίες και συστήματα που τις εκσυγχρονίζουν όσο και στην ανάπτυξη νέων προϊόντων. Και τα δύο είδη επενδύσεων, άλλωστε, μπορούν να προσφέρουν αξία σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη: Τις ίδιες τις εταιρείες, τους καταναλωτές και συνολικά την αγορά.

Μία εταιρεία που αναπτύσσει διαρκώς νέα και premium προϊόντα που «πηγάζουν» από την Ήπειρο

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων Α.Ε. Πρόκειται για μία επιχείρηση η οποία έχει εξελιχθεί σε μία από τις πιο γνωστές και καταξιωμένες εταιρείες του κλάδου εμφιάλωσης νερών και αναψυκτικών.

Προμετωπίδα της εταιρείας αποτελεί το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος το οποίο, για περισσότερες από τρεις δεκαετίες, εμφιαλώνεται στα Ζαγοροχώρια και, συγκεκριμένα, απευθείας από την πηγή στο εργοστάσιο Περιβλέπτου. Το νερό φτάνει από τη φύση στο μπουκάλι, με ενδιάμεσο «σταθμό» τις πλέον σύγχρονες και αυτοματοποιημένες μονάδες εμφιάλωσης της εταιρείας. Αξίζει να σημειωθεί πως, σε όλη αυτήν τη διαδικασία, το νερό δεν υφίσταται καμία επεξεργασία και ανθρώπινη παρέμβαση, ενώ υπόκειται σε αυστηρούς ελέγχους, σε κάθε στάδιο της εμφιάλωσης, με αποτέλεσμα το φυσικό μεταλλικό νερό να είναι ανώτερης ποιότητας. Επιπλέον, τα θρεπτικά του στοιχεία που εγγυώνται την αγνότητα και την αυθεντικότητά του διαφυλάσσονται χάρη στις προσεκτικά επιλεγμένες συσκευασίες της εταιρείας.

bikos_3.jpg

Πριν από μία δεκαετία και έπειτα από δύο χρόνια Έρευνας και Ανάπτυξης, ακολούθησε το μεγάλο «άνοιγμα» της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων στην αγορά των αναψυκτικών. Έκτοτε, τα φυσικά μεταλλικά αναψυκτικά «Βίκος», τα οποία παράγονται στο εργοστάσιο Καλπακίου, έχουν κερδίσει τη δική τους ξεχωριστή θέση στην ελληνική αγορά. Το γεγονός αυτό οφείλεται στο ότι αποτελούν προϊόντα ενός συνδυασμού φυσικού μεταλλικού νερού και φυσικών χυμών από εκλεκτά, ελληνικά φρούτα.

Τα εν λόγω αναψυκτικά καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα των προτιμήσεων των καταναλωτών, είτε από άποψη γεύσης είτε από άποψη προσθήκης ή μη ανθρακικού και ζάχαρης. Ως αποτέλεσμα, το portfolio αναψυκτικών της εταιρείας είναι διευρυμένο και περιλαμβάνει: Cola Classic, Cola Zero Sugar, Cola Stevia, πορτοκαλάδα με και χωρίς ανθρακικό, καθώς και πορτοκαλάδα με στέβια, λεμονάδα και λεμονάδα με στέβια, γκαζόζα και βυσσινάδα.

bikos_4.jpg

Το 2022, η εταιρεία έκανε περισσότερο έντονη την παρουσία της στην αγορά των αναψυκτικών μέσα από την κυκλοφορία του Βίκος Pink Grapefruit σε τρεις συσκευασίες (γυαλί, αλουμίνιο, ΡΕΤ). Το mixer ξεχώρισε, ήδη, από το πρώτο διάστημα της κυκλοφορίας του, καθώς για την παραγωγή του χρησιμοποιείται -και σε αυτήν την περίπτωση- φυσικό μεταλλικό νερό, με αποτέλεσμα να κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών οι οποίοι αναζητούν ένα αναψυκτικό το οποίο δεν αποτελεί μόνο βάση για τα cocktails τους, αλλά καταναλώνεται και ως ξεχωριστό αναψυκτικό.

Τέλος, σταθερά προσανατολισμένη στην προσφορά προϊόντων που συμβάλλουν σε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, το πιο πρόσφατο προϊόν που έχει λανσάρει η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων είναι το Bίκος Cool Tea. Μάλιστα, μόλις φέτος, το συγκεκριμένο προϊόν κυκλοφορεί σε νέα, πρακτική συσκευασία αλουμινίου στις γεύσεις: Λεμόνι, Ροδάκινο και Πράσινο Τσάι με Λεμόνι και Μηδέν Ζάχαρη.

Επενδυτικό πλάνο ύψους 100 εκατ. ευρώ και αύξηση εργαζομένων

Για να μπορεί μία εταιρεία, σε οποιονδήποτε κλάδο, να σχεδιάζει και να κυκλοφορεί νέα προϊόντα τα οποία απαντούν στις ανάγκες των καταναλωτών οφείλει να επενδύει στην ανάπτυξή της. Υπό αυτό το πρίσμα, η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων, ήδη, υλοποιεί επενδυτικό πλάνο 100 εκατ. ευρώ, το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το καλοκαίρι του 2026 για την ανάπτυξη έργων που σχετίζονται με τον ψηφιακό μετασχηματισμό, την καινοτομία και τη βιωσιμότητα. Παράλληλα, η εταιρεία επενδύει και στην ποσοτική -και ποιοτική- ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της. Είναι ενδεικτικό το γεγονός πως το 2023 απασχολούσε 552 εργαζόμενους και εργαζόμενες, καταγράφοντας αύξηση 7,81% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

bikos_5.jpg

Η λειτουργία μίας εταιρείας σε ένα περιβάλλον το οποίο χαρακτηρίζεται, μεταξύ άλλων, από την ύπαρξη ενός δυναμικού και απαιτητικού καταναλωτικού κοινού -το οποίο αλλάζει διαρκώς τα δεδομένα- ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις και οικονομικές προκλήσεις δεν είναι εύκολη υπόθεση. Η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων όχι μόνο τα καταφέρνει για περισσότερα από 30 χρόνια, αλλά διευρύνει με συνέπεια το προϊοντικό portfolio της προς όφελος των καταναλωτών και της αγοράς.




Source link

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button