Η Teleperformance κερδίζει Βραβείο Καινοτομίας BIG 2025 για την πλατφόρμα ανάλυσης αλληλεπιδράσεων
![](https://kontasas.gr/wp-content/uploads/2025/02/t.jpg)
Η Teleperformance κερδίζει το Βραβείο Καινοτομίας BIG 2025 για την πλατφόρμα προηγμένης ανάλυσης αλληλεπιδράσεων, που βασίζεται στη γενετική τεχνητή νοημοσύνη (GenAI) και παρέχει εφαρμόσιμες πληροφορίες εμπειρίας πελάτη (CX) σχεδόν σε πραγματικό χρόνο.
Η λύση είναι καθοριστική για τη βελτίωση της επίλυσης αιτημάτων από την πρώτη επαφή, της συμμόρφωσης, της ικανοποίησης πελατών και της αύξησης των πωλήσεων.
H Teleperformance (TP), παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή ψηφιακών υπηρεσιών, ανακοίνωσε ότι τιμήθηκε από το Business Intelligence Group με Βραβείο Καινοτομίας BIG 2025 για την καινοτόμο πλατφόρμα ανάλυσης αλληλεπιδράσεων, η οποία αξιοποιεί τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη (GenAI) και την επεξεργασία φυσικής γλώσσας (NLP), βοηθώντας τους οργανισμούς να αναβαθμίσουν τα προγράμματα εμπειρίας πελατών τους.
Η πλατφόρμα ανάλυσης αλληλεπιδράσεων βασίζεται σε προηγμένα, προεκπαιδευμένα μοντέλα AI και αντλεί δεδομένα από τις αλληλεπιδράσεις πελατών σε διάφορα κανάλια, όπως τηλεφωνικές κλήσεις, chat, μηνύματα, email, web και social media.
Αυτές οι πληροφορίες δίνουν τη δυνατότητα στους TP Experts, που εργάζονται σε προγράμματα πελατών, να ενισχύσουν την εμπειρία των πελατών, να βελτιώσουν την επιχειρησιακή απόδοση και να λαμβάνουν ακριβείς, τεκμηριωμένες αποφάσεις.
Οι επιχειρήσεις που αξιοποιούν την πλατφόρμα έχουν δει βελτίωση στην επίλυση αιτημάτων από την πρώτη επαφή, μεγαλύτερη συμμόρφωση, αυξημένη ικανοποίηση πελατών και αύξηση στις πωλήσεις.
Η βραβευμένη πλατφόρμα GenAI και NLP είναι μέρος των TP Microservices, που επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να ενσωματώσουν προηγμένες λύσεις AI στο υπάρχον οικοσύστημά τους χωρίς την ανάγκη εκτεταμένων αλλαγών ή αντικαταστάσεων. Τα TP Microservices αποτελούν μια σειρά cloud υπηρεσιών που υλοποιούν το όραμα της Teleperformance για τη Διαχείριση Εμπειρίας Πελατών (CEM) με τεχνητή νοημοσύνη, δίνοντας στις εταιρείες τη δυνατότητα να επιταχύνουν την ανάπτυξή τους και να επεκταθούν χωρίς περιορισμούς.
Τα Βραβεία Καινοτομίας BIG επιβραβεύουν οργανισμούς και επαγγελματίες που ξεπερνούν τα όρια και εξελίσσουν τον κλάδο τους. Οι νικητές αξιολογούνται με βάση τη δημιουργικότητα, τα μετρήσιμα αποτελέσματα και το συνολικό αντίκτυπο του έργου, από μια επιτροπή έμπειρων επιχειρηματικών ηγετών και στελεχών.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα Βραβεία Καινοτομίας BIG, επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα.
Σχετικά με την Teleperformance στην Ελλάδα
Η Teleperformance στην Ελλάδα είναι μέλος του Ομίλου Teleperformance, που επιδιώκει σταθερά να συνδυάσει την πιο προηγμένη τεχνολογία με την ανθρώπινη επαφή για να προσφέρει την καλύτερη δυνατή, ταχύτερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτηση στα μεγαλύτερα brands του κόσμου και τους πελάτες τους.
Το ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών της εταιρείας, το οποίο βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη, περιλαμβάνει από front-office εξυπηρέτηση πελατών, έως και λειτουργίες back-office, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών Trust και Safety, που βοηθούν στην προστασία τόσο των διαδικτυακών χρηστών, όσο και της φήμης του brand.
Η Teleperformance προσφέρει επίσης μια σειρά από εξειδικευμένες υπηρεσίες, μεταξύ των οποίων υπηρεσίες collections, διερμηνείας, visa και recruitment process outsourcing.
Υποστηριζόμενη παγκοσμίως από σχεδόν 500.000 εμπνευσμένα και παθιασμένα μέλη του Ομίλου Teleperformance, που μιλούν περισσότερες από 300 γλώσσες, η Teleperformance στην Ελλάδα έχει παρουσία σε παγκόσμια και τοπική κλίμακα, που της επιτρέπει να δημιουργεί ιδιαίτερα θετικό αντίκτυπο σε κοινότητες, πελάτες και το περιβάλλον.