Επικαιρότητα

Αυτοκίνητο έπεσε στο λιμάνι του Πειραιά – Κατάφερε να βγει ο επιβάτης

Στο λιμάνι του Πειραιά έπεσε τα ξημερώματα της Παρασκευής (28/11) ένας 69χρονος με το αυτοκίνητό του, σημαίνοντας συναγερμό στις λιμενικές Αρχές.

Το ατύχημα σημειώθηκε στην πύλη E8 υπό άγνωστες μέχρι στιγμής συνθήκες, με τον 69χρονο επιβαίνοντα να καταφέρνει να βγει μόνος του από τη θάλασσα.




Source link

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button