Οικονομία

Πόλος έλξης η ελληνική αγορά για τις «value for money» αλυσίδες

Με την ακρίβεια να πιέζει το διαθέσιμο εισόδημα των Ελλήνων που αναζητούν τρόπους ώστε να περιορίσουν τις δαπάνες τους, διεθνείς αλυσίδες χαμηλού κόστους, φαίνεται πως βρήκαν πρόσφορο έδαφος ώστε να αναπτυχθούν στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια.

Διαθέτοντας προϊόντα, από ρούχα και παπούτσια, μέχρι είδη για το σπίτι και καλλυντικά, διεθνή σήματα που εστιάζουν στο λεγόμενο «value for money», συνεχίζουν να διευρύνουν την παρουσία τους στην ελληνική αγορά.

Το παράδειγμα των δύο πολωνικών, Pepco και Sinsay, που έκαναν ντεμπούτο στην ελληνική αγορά κατά την περίοδο των έντονων πληθωριστικών πιέσεων και μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα διεύρυναν το δίκτυό τους σε αρκετές πόλεις της χώρας, είναι χαρακτηριστικό.

Η Pepco που διαθέτει ρούχα-παπούτσια, είδη για τον εξοπλισμό και τη διακόσμηση σπιτιού, παιχνίδια κ.α., μέσα σε μία διετία παρουσίας στην ελληνική αγορά είχε ξεπεράσει τα 30 καταστήματα, πλέον αριθμεί 39 και στόχος της είναι να φτάσει περίπου τα 60 σημεία έως το 2026.

Από την πλευρά της, η Sinsay, μέλος του ομίλου LLP, που δραστηριοποιείται στη «γρήγορη μόδα», έφτασε, από το 2023 που έκανε είσοδο στην ελληνική αγορά, τα 18 καταστήματα συνολικά. Μόνο για τον Ιανουάριο του 2025, η Sinsay έχει προγραμματίσει, από τις 16/1 και έως το τέλος του μήνα, το άνοιγμα 8 νέων καταστημάτων σε: Γιαννιτσά, Δάφνη, Μυτιλήνη, Ορεστιάδα, Θεσσαλονίκη, Άλιμο, Πάτρα και Πετρούπολη.

Από την άλλη πλευρά, η τουρκική LC Waikiki, που επίσης δραστηριοποιείται στον κλάδο της γρήγορης μόδας, παρότι διέθετε παρουσία στη Ελλάδα από το 2008 με κατάστημα στην Ξάνθη, αφίχθη στην Αθήνα το 2022 και έκτοτε επεκτείνεται συνεχώς σε διάφορες πόλεις της χώρας, φτάνοντας σήμερα τα 13 σημεία πώλησης.

Περίπου 3,5 χρόνια στην ελληνική αγορά μετρά η σερβική Lilly Drogerie, αλυσίδα προϊόντων ομορφιάς, υγείας, καλλυντικών, η οποία εκτός από γνωστά brands που διαθέτει, αναπτύσσει και δικές της μάρκες με χαμηλότερες τιμές. Αυτή τη στιγμή αριθμεί 28 καταστήματα, τα περισσότερα σε περιοχές της Αττικής.

Η πιο «φρέσκια» νέα άφιξη στη χώρα μας είναι εκείνη της γαλλικής αλυσίδας Kiabi του ομίλου Association Familiale Mulliez (AFM) που δραστηριοποιείται στη value for money ένδυση. Το πρώτο της κατάστημα άνοιξε τις πόρτες του στο Top Parks της Trade Estates στην Πάτρα στα τέλη του 2024, στοχεύοντας να συνεχίσει και με επιπλέον σημεία στη χώρα μας.




Source link

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button