Το Miles+Bonus της AEGEAN προετοιμάζει το έδαφος για τη νέα εποχή των αεροπορικών ταξιδιών
Τα τελευταία χρόνια, και ειδικά μετά το τέλος της πανδημίας της Covid-19, είναι εμφανές πως πολλά πράγματα άλλαξαν και συνεχίζουν να αλλάζουν αρκετά γρήγορα σε ό,τι αφορά στα αεροπορικά ταξίδια.
Είτε πρόκειται, για παράδειγμα, για τον τύπο των ταξιδιών και τους προορισμούς που προτιμούν οι ταξιδιώτες, είτε για το διαθέσιμο budget και το γεγονός ότι αυξάνεται το ενδιαφέρον για βιώσιμα ταξίδια.
Οι επιβάτες των αεροπορικών εταιρειών δεν επιθυμούν απλώς να πετάνε, αλλά και να απολαμβάνουν εμπειρίες οι οποίες αναβαθμίζουν το ταξίδι τους και την καθημερινότητα τους. Τάση που οδήγησε μεταξύ άλλων και στην αναβάθμιση των προγραμμάτων πιστότητας τα οποία παρέχει, σχεδόν κάθε εταιρεία εδώ και χρόνια και στη «μετάλλαξή» τους σε πλατφόρμες ικανοποίησης των πολλών, διαφορετικών και σίγουρα όχι μόνο ταξιδιωτικών, αναγκών τους.
Αυτό ακριβώς, έχει κάνει και η AEGEAN, που φέτος κλείνει 25 χρόνια έχοντας το βλέμμα της στραμμένο στο μέλλον, «χτίζοντας» ακόμη πιο ουσιαστικές σχέσεις με τους επιβάτες της με παρακαταθήκη ένα από τα πιο πετυχημένα προγράμματα πιστότητας στη χώρα μας, αλλά και στην Ευρώπη, το Miles+Bonus.
Ένα πρόγραμμα πιστότητας που ξεχωρίζει
Ήταν 2002 όταν ξεκίνησε το Miles+Bonus, το πρόγραμμα πιστότητας της AEGEAN, το οποίο θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα και πιο δυναμικά προγράμματα πιστότητας στην Ελλάδα. Μέσα σε αυτές τις πάνω από δύο δεκαετίες «ζωής», η ευρηματικότητα, η διαρκής εξέλιξη και η ικανότητα να ανταποκρίνεται στις διαρκώς μεταβαλλόμενες ή και νέες ανάγκες των επιβατών είναι το στοιχείο που το ξεχωρίζει.
Αυτή τη στιγμή, το πρόγραμμα αριθμεί περισσότερα από 3 εκατομμύρια μέλη και παρόλο που τα περισσότερα από αυτά είναι Έλληνες, μόνιμοι κάτοικοι, ελληνικής καταγωγής ή και expats, καθώς αναπτύσσεται με εκθετικούς ρυθμούς, αυξάνει και τα μέλη του εκτός Ελλάδας.
Βέβαια, αυτό το οποίο δεν έχει αλλάξει με το πέρασμα των χρόνων είναι η πραγματικά ποιοτική και μοναδική εξυπηρέτηση που λαμβάνουν τα μέλη του μέσω των πολυάριθμων προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών του και η προσήλωση των ανθρώπων της AEGEAN στην ικανοποίηση των αναγκών των επιβατών της.
Μπορεί αφετηρία να αποτέλεσε το δίκτυο της εταιρείας, οι συνεργασίες με άλλες αεροπορικές, η πρόσβαση στα lounges και η επιβράβευση κυρίως της «πτητικής δραστηριότητας», ωστόσο σήμερα έχει εξελιχθεί σε κάτι πολύ διαφορετικό. Αποτελεί μια πλατφόρμα συναλλαγών και εμπειριών, με “νόμισμα”, τα μίλια.
Φυσικά, τα προνόμια όπως και οι υπηρεσίες που προσφέρει δεν μένουν στάσιμα, αλλά εμπλουτίζονται συνεχώς έτσι ώστε η AEGEΑN να παρέχει όχι μόνο μία ακόμα καλύτερη ταξιδιωτική εμπειρία αλλά και επιλογές στους επιβάτες της, πέρα από το ταξίδι και ανεξάρτητα από το αν ταξιδεύουν κάθε βδομάδα ή ανά 2-3 χρόνια. Ενδεικτικά, η AEGEAN έχει λανσάρει ένα πρόγραμμα με ειδικά ταξιδιωτικά προνόμια για οικογένειες, το Together ForFamilies, ενώ εντός του επόμενου χρόνου αναμένεται να λανσάρει μία πλατφόρμα επιβράβευσης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, αλλά και μία νέα βαθμίδα με ειδικά διαμορφωμένα προνόμια για όσα μέλη είναι «μονίμως στον αέρα».
Πολλαπλά προνόμια για τους επιβάτες
Μέσα από τη διαρκή εξέλιξή του, «το πρόγραμμα Miles+Bonus, από ένα πρόγραμμα πιστότητας και επιβράβευσης, έχει μετατραπεί σε μια διευρυμένη πλατφόρμα ανταμοιβής, πλήρως ευθυγραμμισμένη με τις τακτικές αγοραστικές συνήθειες των εγγεγραμμένων χρηστών της που προσφέρει πολλαπλές επιλογές και δίνει πολυάριθμους λόγους σε κάθε επιβάτη της AEGEAN που δεν είναι μέλος να προχωρήσει σε εγγραφή», σχολιάζει ο κ. Ηλίας Μανδρούκας, Αναπληρωτής Εμπορικός Διευθυντής Digital και Marketing της AEGEAN.
Είναι χαρακτηριστικό ότι τα προνόμια για τους επιβάτες εκτείνονται πέρα από την απλή μετατροπή των μιλίων σε πτήσεις. Πιο αναλυτικά, μπορούν να εξαργυρώνουν μίλια για αγορές στα πολυκαταστήματα Attica ή ΙΚΕΑ ή για τη μείωση του κόστους της ενέργειας και των μετακινήσεων μέσα από τη συνεργασία της αεροπορικής με τη ΔΕΗ και την ΕΚΟ αντίστοιχα. Ακόμα, μέσα από το πρόγραμμα memories μπορούν να παρακολουθήσουν συναυλίες ή να απολαύσουν ξεχωριστές εμπειρίες, όπως η αναρρίχηση ή να γίνουν πιλότοι για μια μέρα.
Οι επιβάτες μπορούν, επίσης, να κερδίσουν μίλια από τις καθημερινές τους συναλλαγές μέσω των χρεωστικών και πιστωτικών καρτών που παρέχει η AEGEAN συνεργαζόμενη με την Alpha Bank και την Τράπεζα Κύπρου στην Κύπρο. Παράλληλα, έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τα μίλια που συγκεντρώνουν, ώστε να περιορίσουν το κόστος της πτήσης μέσα από τα εισιτήρια εξαργύρωσης ή την υπηρεσία Miles+Cash.
«Ενδεικτικά, τα μέλη μας, μόνο τα τελευταία δύο χρόνια, έχουν εξαργυρώσει πάνω από 7 δισ. μίλια για τη μείωση του κόστους των αγορών τους στην AEGEAN και τους συνεργάτες του προγράμματος, έχοντας εξοικονομήσει πάνω από 25 εκατ. ευρώ στις συναλλαγές τους, ενώ, στο ίδιο διάστημα, έχουν αγοραστεί με μίλια πάνω από 400.000 δωρεάν εισιτήρια στην AEGEAN και το δίκτυο των συνεργαζόμενων αεροπορικών εταιρειών της Star Alliance», υπογράμμισε ο κ. Μανδρούκας.
Η επόμενη μέρα
Όπως αναφέρθηκε, ήδη, η διαρκής εξέλιξη είναι αυτή που κάνει το πρόγραμμα πιστότητας της AEGEAN να ξεχωρίζει. Ποιο είναι, όμως, το μέλλον του; Για την αεροπορική, στόχος είναι να ενδυναμώσει τις συνέργειές της σε Ελλάδα και Κύπρο, αλλά και διεθνώς, με συνεργάτες οι οποίοι έχουν προϊόντα και υπηρεσίες που καλύπτουν τις ανάγκες των επιβατών της. Επιπλέον, στόχος είναι να προσφέρει σε κάθε μέλος προσωποποιημένη εξυπηρέτηση σε κάθε σημείο και κανάλι επαφής του με την εταιρεία, ώστε να απολαμβάνει πιο εξατομικευμένες, ξεχωριστές υπηρεσίες. Τέλος, η παροχή προσωποποιημένων υπηρεσιών, προϊόντων και προνομίων ανάλογα με τις συνθήκες του ταξιδιού κάθε επιβάτη ώστε να έχει μια πιο ευχάριστη εμπειρία.
Το μέλλον των αεροπορικών ταξιδιών δεν τοποθετείται σε έναν απροσδιόριστο χρονικό ορίζοντα, αλλά με την AEGEAN, έχει ήδη αρχίσει να διαμορφώνεται.