Κόσμος

Ανησυχίες στην καμπάνια της Χάρις παρά τη συγκέντρωση 1 δισ δολαρίων – Η διαφήμιση δεν απέδωσε

Η προεκλογική καμπάνια της Αντιπροέδρου Κάμαλα Χάρις κατέγραψε ιστορικό ρεκόρ, συγκεντρώνοντας ένα δισεκατομμύριο δολάρια σε λιγότερο από 80 ημέρες.

Παρά αυτή την επιτυχία στη συγκέντρωση χρημάτων, η ηγεσία της καμπάνιας ανησυχεί ότι αυτά τα κεφάλαια ίσως να μην επαρκούν για να εξασφαλίσουν τη νίκη στις άκρως ανταγωνιστικές εκλογές του 2024. Επιπλέον, -σύμφωνα με πληροφορίες- ανησυχούν ότι η δημοσιοποίηση αυτού του ποσού θα μπορούσε να αποδυναμώσει τις προσπάθειες για περαιτέρω χρηματοδότηση στις κρίσιμες τελευταίες εβδομάδες.

Η στρατηγική της Χάρις επικεντρώνεται στη νίκη με μικρή διαφορά στις επτά κρίσιμες πολιτείες. Παρά τους σημαντικούς οικονομικούς πόρους, αυτές οι πολιτείες παραμένουν εξαιρετικά αμφίρροπες, με δημοσκοπήσεις που δείχνουν αποτελέσματα εντός του περιθωρίου σφάλματος.

Αυτό έχει αναγκάσει την καμπάνια να επενδύσει σημαντικά σε διαφημίσεις και σε προσπάθειες προσέγγισης των αναποφάσιστων ψηφοφόρων, ιδιαίτερα στην Πενσιλβάνια, όπου στοχεύουν μεγαλύτερης ηλικίας ψηφοφόρους και νέους μαύρους ψηφοφόρους που δεν γνωρίζουν αρκετά τη Χάρις.

Άτομα που γνωρίζουν τη στρατηγική της καμπάνιας τόνισαν την ανάγκη για συνεχή προσπάθεια προσέγγισης κάθε δυνατού ψηφοφόρου. «Βρισκόμαστε στο περιθώριο σφάλματος. Αυτό θα κριθεί από την επιμονή μας», ανέφερε ένα από τα στελέχη της καμπάνιας, μιλώντας πρόσφατα στα αμερικανικά ΜΜΕ υπογραμμίζοντας τη σημασία της συνεχούς προσπάθειας για να συνδεθεί η Κάμαλα Χάρις με τους ψηφοφόρους.

Eίναι γεγονός ότι η καμπάνια της Χάρις είχε από την αρχή περιορισμένο χρονικό πλαίσιο, που απαιτούσε γρήγορη γνωριμία με τους ψηφοφόρους από τη στιγμή που μπήκε στην κούρσα.

Ακόμα και με την αρχική δυναμική στις δωρεές μετά την αποχώρηση του Προέδρου Τζο Μπάιντεν, η καμπάνια αντιμετωπίζει προκλήσεις στο να πείσει τους αναποφάσιστους ψηφοφόρους και να τους κινητοποιήσει να συμμετάσχουν στις εκλογές. Η εκτεταμένη διαφήμιση και η στοχευμένη προσέγγιση των ψηφοφόρων θεωρείται απαραίτητη, ειδικά με δεδομένο το μικρό προβάδισμα που έχει σε ορισμένες κρίσιμες πολιτείες.

Παρότι η καμπάνια της Χάρις έχει ξοδέψει πολύ περισσότερα χρήματα από τον Ντόναλντ Τραμπ, επενδύοντας τριπλάσια ποσά μόνο τον Αύγουστο, οι συνεργάτες της Χάρις βλέπουν αυτό το οικονομικό πλεονέκτημα ως αναγκαιότητα και όχι ως πολυτέλεια. Αυτή η δαπάνη στοχεύει να αντισταθμίσει άλλες προκλήσεις, όπως η δυσαρέσκεια των ψηφοφόρων με την τρέχουσα κατάσταση της χώρας και τη χαμηλή εμπιστοσύνη στην οικονομία.

Παρά λοιπόν τις σημαντικές προσπάθειες χρηματοδότησης και δαπανών, τα εθνικά δεδομένα δείχνουν προκλήσεις για το κυβερνών κόμμα. Οι δημοσκοπήσεις έχουν δείξει αύξηση της ταύτισης με το Ρεπουμπλικανικό Κόμμα, χαμηλή ικανοποίηση με την κατάσταση της χώρας και μείωση της αποδοχής της κυβέρνησης—παράγοντες που ιστορικά λειτουργούν εναντίον του κυβερνώντος κόμματος

Η καμπάνια της Χάρις έχει καταβάλει μεγάλες προσπάθειες για να μετατρέψει την επιτυχία της στη συγκέντρωση χρημάτων σε εκλογική στήριξη, δαπανώντας σημαντικά ποσά σε διαφημίσεις από το συνέδριο των Δημοκρατικών έως τις αρχές Οκτωβρίου. Ωστόσο, ο δρόμος για τη νίκη αναμένεται να εξαρτηθεί από τις μικρές διαφορές στις αμφίρροπες πολιτείες, απαιτώντας κάθε διαθέσιμο πόρο για να πείσουν τους αναποφάσιστους ψηφοφόρους.

Καθώς οι τελευταίες εβδομάδες της καμπάνιας πλησιάζουν, η ομάδα της Χάρις γνωρίζει καλά ότι το διακύβευμα είναι μεγάλο και συνεχίζει να πιέζει ν για περισσότερους πόρους για να διατηρήσουν τις προσπάθειες προσέγγισης των ψηφοφόρων.

Αν και το ποσό του ένα δισεκατομμυρίου δολαρίων αποτελεί ορόσημο, η καμπάνια παραμένει προσηλωμένη στο να εξασφαλίσει ότι αυτό το οικονομικό πλεονέκτημα θα μεταφραστεί σε υψηλή προσέλευση ψηφοφόρων στις κρίσιμες πολιτείες που θα κρίνουν το αποτέλεσμα των εκλογών του 2024.




Source link

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button