Διευρύνει το δίκτυό της στα νησιά η ΑΒ Βασιλόπουλος
Στις νησιωτικές περιοχές της χώρας, όπου άλλωστε τα τελευταία χρόνια είναι στραμμένο το επενδυτικό ενδιαφέρον των επιχειρήσεων του οργανωμένου λιανεμπορίου λόγω του αυξημένου τουρισμού, ενισχύει την παρουσία της η ΑΒ Βασιλόπουλος.
Τις πόρτες του ανοίγει σήμερα, Πέμπτη, το νέο εταιρικό κατάστημα της αλυσίδας στο ιδιαίτερα δημοφιλές τουριστικά, νησί της Πάρου και συγκεκριμένα στην περιοχή Άνω Παρασπόρος – Κουκουμαυλές. Το σούπερ μάρκετ διαθέτει ευρεία γκάμα προϊόντων προκειμένου να εξυπηρετεί τις ανάγκες κατοίκων και επισκεπτών (φρέσκα φρούτα- λαχανικά, κρέατα, ποτά – αναψυκτικά, καλλυντικά, απορρυπαντικά, είδη παντοπωλείου, τμήμα τυριών – αλλαντικών) και 5 συνολικά ταμεία, τα 3 από εκ των οποίων self-checkout αλλά και 27 θέσεις στάθμευσης.
Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Απρίλιο, η ΑΒ Βασιλόπουλος είχε εγκαινιάσει ένα διώροφο κατάστημα 1.100 τ.μ, σε ακόμη μία περιοχή με έντονη τουριστική κίνηση και συγκεκριμένα στη Χερσόνησο Ηρακλείου Κρήτης. Αυτό μάλιστα αποτελεί και το πρώτο της κατάστημα στον Δήμο, το οποίο εκτός των άλλων, διαθέτει πάνω από 350 κωδικούς τοπικά παραγόμενων προϊόντων.
Αξίζει να σημειωθεί πως τα νησιά αλλά και οι περιοχές της χώρας με έντονη τουριστική κίνηση αποτελούν «μαγνήτη» επενδύσεων για τους μεγάλους «παίκτες» του κλάδου λόγω της σημαντικής ανάπτυξης που παρουσιάζουν. Χαρακτηριστικό είναι πως το περασμένο έτος, σύμφωνα με τη NielsenΙQ, τα σούπερ μάρκετ στα νησιά εμφάνισαν διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης (+12,9% στην Κρήτη και +14% στα νησιά Ιονίου και Αιγαίου) έναντι +9,3% του συνολικού τζίρου της αγοράς. Μάλιστα, η συνεισφορά των νησιών στις συνολικές πωλήσεις των λιανεμπορίου τροφίμων έφτασε το 11,2% κατά την περίοδο μεταξύ 17 Ιουλίου – 12 Αυγούστου 2023 έναντι 8,4% στο σύνολο του έτους.
Ανακαινίσεις και έμφαση στα franchise καταστήματα
Την ίδια στιγμή, η ΑΒ Βασιλόπουλος επιδιώκοντας τον εκσυγχρονισμό του δικτύου της, προχώρα και σε ανακαίνιση υφιστάμενων καταστημάτων της, με πιο πρόσφατα εκείνα σε Πτολεμαΐδα και Κομοτηνή. Στο πλαίσιο των ανακαινίσεων που πραγματοποιεί, μάλιστα, σε ό,τι αφορά τα μεγαλύτερα της καταστήματα, ενσωματώνει πλέον όλα τα καινούρια της concept, όπως νέα τμήματα, καινοτομίες, αποκλειστικά προϊόντα και ψηφιακές υπηρεσίες.
Η αλυσίδα, τέλος, στο πλαίσιο της στρατηγικής της δίνει έμφαση στην ανάπτυξη franchise καταστημάτων, τα οποία προβλέπεται έως το τέλος του έτους να ξεπεράσουν τα 300 συνολικά. Επιπλέον, περί τα 12 μικρά εταιρικά καταστήματα της αλυσίδας έχουν «γυρίσει» στο συγκεκριμένο μοντέλο λειτουργίας. Υπενθυμίζεται ότι η ΑΒ Βασιλόπουλος έχει ανακοινώσει συνολικές επενδύσεις ύψους 181 εκατ. ευρώ για την τριετία 2023-2025, προγραμματίζοντας συνολικά 198 νέα καταστήματα (16 εταιρικά και 182 franchise).