Ελεγκτής του Προαστιακού «τσέπωνε» χρήματα χωρίς να κόβει εισιτήρια – Η συγγνώμη της Hellenic Train
Μία ασυνήθιστη καταγγελία γύρω από ελεγκτή του Προαστιακού που φέρεται να αποσπά χρήματα από επιβάτες στο δρομολόγιο Αθήνα – Χαλκίδα, μη εκδίδοντας το προβλεπόμενο εισιτήριο, ήρθε στο φως.
Συγκεκριμένα, μέσα από βίντεο – ντοκουμέντο του ΣΚΑΪ, ο υπάλληλος της εταιρείας Hellenic Train, φαίνεται να πληρώνεται από επιβάτες, να βάζει τα χρήματα στην τσέπη του, να δίνει τα ρέστα, χωρίς, όμως να εκδίδει εισιτήριο.
Μάλιστα, ο τηλεθεατής του ΣΚΑΪ που βιντεοσκόπησε το περιστατικό, ανέφερε ότι ο συγκεκριμένος ελεγκτής «επιδίδεται στην εν λόγω συνήθεια επανειλημμένα».
Ο πρόεδρος των εργαζομένων της Hellenic Train, Nίκος Κιουτσούκης, αναφερόμενος στο περιστατικό, τόνισε ότι: «Δεν είναι γνωστός ο λόγος για τον οποίο ο ελεγκτής προβαίνει σε αυτές τις συναλλαγές. Θεωρώ ότι η εταιρεία θα κάνει αυτά που πρέπει, όταν υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι πλήττουν την ίδια την εταιρεία. Κάθε τέτοιος εργαζόμενος πρέπει να τίθεται εκτός εταιρείας.
Το παρελθόν του είναι βεβαρυμένο. Δεν μπορεί το κράτος να επιβάλλει τις καλές πρακτικές, αλλά να μην υπάρχουν καλές πρακτικές για τις εταιρείες του ιδιωτικού τομέα. Σε κάθε ευρωπαϊκή πόλη το μόνο πράγμα που γίνεται από τους ανθρώπους της εταιρείας, είναι ο έλεγχος του εισιτηρίου».
Η απάντηση της Hellenic Train
Σχετικά με το προαναφερθέν γεγονός η Hellenic Train έβγαλε την εξής ανακοίνωση:
«Σχετικά με το υλικό βίντεο στο οποίο καταγράφεται συνοδός του Προαστιακού σιδηρόδρομου, να λαμβάνει από τουλάχιστον έναν επιβάτη χρηματικό ποσό, εν αγνοία της εταιρείας μας, επιθυμούμε να διευκρινίσουμε τα ακόλουθα.
Τέτοιου είδους ανάρμοστα περιστατικά είναι ανεπίτρεπτα και αδικαιολόγητα και σε καμία περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τις αξίες και τον επαγγελματισμό των εργαζομένων της Hellenic Train και δεν αντανακλά τη δέσμευση των ανθρώπων μας να προσφέρουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες.
Θέλουμε να ζητήσουμε συγγνώμη από τους επιβάτες μας για τη δυσάρεστη αυτή εμπειρία.
Ταυτόχρονα, από τη δική μας πλευρά, διερευνούμε τα αίτια του περιστατικού, έχουμε θέσει τον συνοδό σε διαθεσιμότητα, ενώ έχουμε ενεργοποιήσει εντατικούς εσωτερικούς μηχανισμούς ελέγχου.
Σε ό,τι αφορά στις αναφορές, που κάνουν λόγο για προηγούμενους πειθαρχικούς ελέγχους του συγκεκριμένου εργαζομένου, η εταιρεία διευκρινίζει ότι οι έλεγχοι αυτοί πραγματοποιήθηκαν σε προγενέστερο χρόνο, υπό το προηγούμενο ιδιοκτησιακό καθεστώς.
Αυτό ωστόσο δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση το γεγονός. Στόχος μας παραμένει η διαφύλαξη της αξιοπιστίας και της ακεραιότητας της εταιρείας μας, έχοντας πάντα τον επιβάτη στο επίκεντρο των ενεργειών μας».