Ιαπωνία: Παγιδευμένος για 7η μέρα ο οδηγός φορτηγού στην τρύπα που «κατάπιε» το φορτηγό του
Παγιδευμένος για 7η μέρα παραμένει ο οδηγός φορτηγού στην Ιαπωνία τον οποίο έπεσε σε τρύπα που άνοιξε ξαφνικά.
Σύμφωνα με τις Αρχές το νερό και τα συντρίμμια εξακολουθούν να δυσχεραίνουν την αναζήτηση του οδηγού φορτηγού που έχει παγιδευτεί στην τεράστια καταβόθρα που εμφανίστηκε ξαφνικά σε μια πόλη βόρεια του Τόκιο.
Η καταβόθρα συνέβη σε μια διασταύρωση στην πόλη Γιάσιο της νομαρχίας Σαϊτάμα στις 28 Ιανουαρίου, καταπίνοντας το φορτηγό. Η κατάσταση του 74χρονου οδηγού παραμένει άγνωστη.
Η μεγαλύτερη πρόκληση για την επιχείρηση, που διανύει πλέον την έβδομη ημέρα της, είναι ότι η καταβόθρα συνεχίζει να επεκτείνεται, περιπλέκοντας τις προσπάθειες διάσωσης.
«Μπορεί να χρειαστεί περισσότερος χρόνος για τη διάσωση (του ατόμου) και την αποκατάσταση (των δρόμων)», δήλωσε ο κυβερνήτης της Σαϊτάμα, Μοτοχίρο Όνο.
Η καταβόθρα είχε αρχικά διαστάσεις περίπου πέντε μέτρα σε πλάτος και 10 μέτρα βάθος όταν κατάπιε το φορτηγό του οδηγού σε μια πολυσύχναστη διασταύρωση στην πόλη Γιάσιο το πρωί της 28ης Ιανουαρίου.
Ωστόσο, από την Κυριακή είχε πλάτος περίπου 40 μέτρα και βάθος 15 μέτρα λόγω της συνεχιζόμενης διάβρωσης και των δευτερευουσών καταρρεύσεων.
Βαριές κατασκευές από σκυρόδεμα και άλλα συντρίμμια έχουν συσσωρευτεί στο εσωτερικό της. Νερό, το οποίο πιστεύεται ότι είναι λύματα, εκτοξεύεται επίσης προς τα έξω.
Τα σωστικά συνεργεία δεν μπόρεσαν να ξεκινήσουν πλήρη έρευνα για τον οδηγό για λόγους ασφαλείας.
Τη Δευτέρα (3/2) ξεκίνησαν εργασίες για να σκάψουν μια δεύτερη πλαγιά προς την κοιλότητα, ώστε να μπορέσουν τα βαρέα μηχανήματα να απομακρύνουν το χώμα και τα συντρίμμια.
Οι νομαρχιακοί αξιωματούχοι ζήτησαν επίσης από τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις σε 12 κοντινές πόλεις και κωμοπόλεις να σταματήσουν τη χρήση νερού για τρεις ώρες από τις 2 μ.μ. της Τρίτης, εκτός αν είναι απολύτως απαραίτητο.
Οι αξιωματούχοι λένε ότι θέλουν να ελέγξουν αν η διακοπή θα μεταβάλει τη στάθμη του νερού στο εσωτερικό της καταβόθρας. Ελπίζουν να διεξάγουν μια πλήρη επιχείρηση για την αναζήτηση του οδηγού.
Το περιστατικό προκάλεσε συγκρίσεις με την κατάρρευση της καταβόθρας του 2016 στη νομαρχία Φουκουόκα, όπου ένας κρατήρας πλάτους περίπου 30 μέτρων και βάθους 15 μέτρων κατέρρευσε κατά τη διάρκεια της κατασκευής του μετρό. Οι αρχές στη Φουκουόκα κατάφεραν να γεμίσουν την τρύπα μέσα σε 24 ώρες, γεμίζοντάς την γρήγορα με ένα μείγμα άμμου και τσιμέντου, και αποκατέστησαν πλήρως τη ζημιά μέσα σε μια εβδομάδα.
Ωστόσο, οι ασταθείς συνθήκες στην καταβόθρα της Σαϊτάμα εμποδίζουν τη χρήση παρόμοιων τεχνικών ταχείας αποκατάστασης. Σε αντίθεση με το περιστατικό της Φουκουόκα, όπου το θέμα ήταν μόνο η επισκευή της καταβόθρας, η περίπτωση της Σαϊτάμα αφορά τη διάσωση ενός παγιδευμένου ατόμου, που απαιτεί μια πιο αργή και λεπτή προσέγγιση.