Μασούτης: Όταν οι αγορές μας είναι ζήτημα (της πιο χαμηλής) τιμής και τον Δεκαπενταύγουστο
Η αλήθεια είναι πως εάν υπάρχει μία εβδομαδιαία συνήθεια που «πρωταγωνιστεί» σε κάθε νοικοκυριό, αυτή δεν είναι άλλη από τα ψώνια του σούπερ μάρκετ. Είτε η αφορμή είναι να εξοπλίσουμε τα ράφια και το ψυγείο της κουζίνας μας με όλα τα απαραίτητα, είτε να επιλέξουμε εκλεκτά εδέσματα για το γιορτινό τραπέζι… του Δεκαπενταύγουστου, ένα είναι το σίγουρο: Οι καλύτερες, πιο συμφέρουσες, ανταγωνιστικές και χαμηλές τιμές της αγοράς θα βάλουν «τσεκ» σε όλα τα προϊόντα της λίστας μας… μέχρι την επόμενη «επίσκεψή» μας στο σούπερ μάρκετ της γειτονιάς ή το αντίστοιχο e-shop.
Ειδικά, μάλιστα, όταν πρόκειται για ένα σούπερ μάρκετ που έχει τις πιο χαμηλές τιμές της αγοράς και πραγματικά μεγάλες εκπτώσεις συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά και τον φετινό Αύγουστο, τα ψώνια παύουν να μοιάζουν με «σταυρόλεξο» για δυνατούς λύτες. Και αυτό διότι, τα σούπερ μάρκετ Μασούτης έχουν όλα όσα χρειάζεται κάθε σπίτι και για κάθε περίσταση: Από παγωτά έως -28%, μαρμελάδες έως -15% και αλλαντικά έως -16% το κιλό, μέχρι παιδικές τροφές έως -17%, βρεφικές πάνες έως -48%, καθαριστικά έως -50% και σαμπουάν, κρέμες και μάσκες έως -31%.
Στηρίζοντας το ελληνικό νοικοκυριό και τον Δεκαπενταύγουστο
Άλλωστε, σε αυτήν τη γεμάτη προκλήσεις εποχή που διανύουμε, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να υπάρχει μια εταιρεία η οποία να αφουγκράζεται την κοινωνία και, καθώς και η ίδια είναι μέλος της, να «βάζει πλάτη» για την ευημερία όλων. Ο Μασούτης «μετράει» 48 χρόνια στην ελληνική αγορά και έχει φροντίσει ώστε να διατηρεί, μέχρι και σήμερα, τον οικογενειακό της χαρακτήρα. Και αυτό το καταφέρνει, επενδύοντας -συν τοις άλλοις- στις πιο χαμηλές και ανταγωνιστικές τιμές της αγοράς και αποτελώντας έτσι, πυλώνα στήριξης του ελληνικού νοικοκυριού. Με αυτόν τον τρόπο, η αλυσίδα των σούπερ μάρκετ, τα οποία έχουν καθιερωθεί στη συνείδηση των καταναλωτών ως τα «οικονομικά και ελληνικά» σούπερ μάρκετ, αποδεικνύει πως δεν θεωρεί το κέρδος ως αυτοσκοπό ή για να ακριβολογούμε, οι μειώσεις τιμών σε συγκεκριμένους κωδικούς έως και -50% και τον Αύγουστο… το αποδεικνύουν για εκείνη.
Γι’ αυτό, φέτος τον Δεκαπενταύγουστο, και συγκεκριμένα από τις 12 έως τις 17 Αυγούστου, οι καταναλωτές μπορούν να επωφεληθούν των χαμηλών τιμών και των μεγάλων προσφορών και να δημιουργήσουν το πιο πλούσιο και γιορτινό τραπέζι. Διότι, τα σούπερ μάρκετ Μασούτης έχουν φροντίσει με τις προσφορές τους να προμηθεύσουν κάθε νοικοκυριό με ελληνικές χοιρινές μπριζόλες και ελληνικές χοιρινές πανσέτες από 7,70€ και 7,20€/κιλό αντίστοιχα, μόνο 5,79€/κιλό. Εναλλακτικά, μπορείτε να επιλέξετε ελληνικά χοιρινά σουβλάκια από 7,89€/κιλό, στα 6,49€/κιλό και βόειο κιμά Ν/Ζ Γερμανίας ή Γαλλίας από 9,50€/κιλό, στα 8,49€/κιλό.
Και επειδή, η εταιρεία Μασούτης γνωρίζει πως από το τραπέζι του Δεκαπενταύγουστου δεν γίνεται να λείπει τίποτα, συνεχίζει με μοναδικές προσφορές: Από φέτα ΠΟΠ Βάλμα Χύμα 9,79€/κιλό, ελαιόλαδο έξτρα παρθένο Μασούτης από τον τόπο μας 1L 10,89€/κιλό, επιλεγμένα κρασιά -30%, ΑΜΣΤΕΛ μπύρα Lager κουτί 330ML (5+1 δώρο) 4,20€ και φυσικά, το αγαπημένο σας παγωτό NIRVANA PRALINES & CREAM 310ΓΡ/420ML 3,99€. Σκέφτεστε κάτι ακόμη για το γιορτινό τραπέζι; Αρκεί μόνο μία επίσκεψη στα σούπερ μάρκετ Μασούτης για να το ανακαλύψετε!
Εκτός από τις χαμηλές τιμές, μάλιστα, οι καταναλωτές αναγνωρίζουν τις προσφορές και τα προνόμια που «ξεκλειδώνουν» μέσα από τα προγράμματα πιστότητας τα οποία προσφέρει ο Μασούτης. Αυτά αποτελούν ένα ακόμη σημαντικό κίνητρο που συμβάλλει στη διατήρηση της προτίμησής τους και, συνεπώς, την αύξηση των πωλήσεων και του μεριδίου αγοράς της εταιρείας. Βλέποντας το γενικό πλαίσιο, οι συμφέρουσες τιμές σε προϊόντα ανώτατης ποιότητας, μαζί με το εξαιρετικό περιβάλλον αγορών καθώς και την άψογη εξυπηρέτηση των ανθρώπων της εταιρείας, αποτελούν λόγους οι οποίοι καθιστούν τα καταστήματα Μασούτης, μία value for money επιλογή για τους καταναλωτές.
Περαιτέρω ανάπτυξη που στηρίζει την κοινωνία
Οι καταναλωτές δείχνουν εμπιστοσύνη στον Μασούτη λόγω των ανταγωνιστικών τιμών, τις οποίες φαίνεται πως αναγνωρίζουν, επιλέγουν και επιβραβεύουν. Με αυτόν τον τρόπο, συμβάλλουν σε σημαντικό βαθμό στη διαμόρφωση του διπλάσιου ρυθμού ανάπτυξης της εταιρείας σε σχέση με τον κλάδο, ο οποίος υπολογίζεται πως είναι της τάξης του 7%.
Παράλληλα, οι επενδύσεις της εταιρείας στις τουριστικές περιοχές φαίνεται πως αποδείχθηκαν σωστές καθώς αποδίδουν καρπούς. Σήμερα, μέσα από ένα δυναμικό πλάνο ανάπτυξης, η εταιρεία έχει καταφέρει να εδραιώσει ισχυρή παρουσία στη νησιωτική Ελλάδα στηρίζοντας, ταυτόχρονα, τους τοπικούς παραγωγούς και τα τοπικά προϊόντα.
Όμως, τα σχέδια της εταιρείας δεν σταματούν εδώ. Έχοντας στόχο να αναβαθμίσει περαιτέρω την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών, ο Μασούτης επενδύει συνεχώς τόσο σε νέα καταστήματα όσο και στην ανακαίνιση των υφιστάμενων. Επιπλέον, έχει δώσει έμφαση στη δημιουργία ενός σύγχρονου e-shop, το οποίο είναι φιλικό προς τον χρήστη, ώστε οι καταναλωτές να μπορούν να πραγματοποιούν τις αγορές τους από το σπίτι τους, απολαμβάνοντας όλες τις προσφορές και τα προνόμια που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα.
Τι σημαίνουν όλα αυτά; Πως τον φετινό Δεκαπενταύγουστο -και όχι μόνο- οι καταναλωτές δεν χρειάζεται να ανησυχούν για τις αγορές τους, μιας και στα σούπερ μάρκετ Μασούτης θα ανακαλύψουν τις πιο χαμηλές και ανταγωνιστικές τιμές της αγοράς για το γιορτινό τραπέζι.