Κόσμος

Οι βρετανικές παμπ φοβούνται ότι θα ξεμείνουν από Guinness – Τεράστια η ζήτηση και στις ΗΠΑ

Η δημοτικότητα της ιρλανδικής μπύρας Guinness με το χαρακτηριστικό καφέ χρώμα, τον κρεμώδη αφρό και τη μοναδική μέθοδο σερβιρίσματος έχει εκτοξευθεί τα τελευταία δύο χρόνια, με την εστίαση να εκφράζει φόβους για ελλείψεις.

Από τον Ιούλιο έως τον Οκτώβριο του 2024, οι πωλήσεις μπύρας μειώθηκαν κατά 0,5% στο Ηνωμένο Βασίλειο, σύμφωνα με την CGA, μια εταιρεία πληροφοριών για τις επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών.

Ωστόσο, κατά την ίδια περίοδο, οι πωλήσεις της εταιρείας Diageo που κατέχει το εμπορικό σήμα Guinness αυξήθηκαν κατά 23,2%. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις Guinness σε βαρέλια αυξήθηκαν κατά 20,9%, ενώ μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου, η Guinness ήταν η μπύρα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο σε όγκο το 2024, σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen που κοινοποιήθηκαν στο CNNi.

Οι influencers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι καμπάνιες μάρκετινγκ βοήθησαν να αλλάξει η αντίληψη ότι η Guinness είναι ένα ποτό που προτιμούν οι ηλικιωμένοι άντρες. Ο Πατ Λογκ, ιδιοκτήτης της παμπ Sheephaven Bay, στο Λονδίνο λέει: «Παλιά απεικονιζόταν ως ποτό για ηλικιωμένους, αλλά τώρα είναι για όλους. Τώρα είναι ένα cool ποτό», δηλώνει ο Λογκ στο CNNi.

Ωστόσο, η ξαφνική αύξηση της ζήτησης για Guinness έχει οδηγήσει ορισμένους ιδιοκτήτες παμπ να θέτουν όριο στην κατανάλωση της εν λόγω μπύθρας προκειμένου να διασφαλίσουν ότι θα έχουν απόθεμα για όλη την περίοδο των Χριστουγέννων.

«Τον τελευταίο μήνα είδαμε εξαιρετική ζήτηση των καταναλωτών για Guinness στη Μεγάλη Βρετανία», δήλωσε εκπρόσωπος της Diageo. «Έχουμε μεγιστοποιήσει την προσφορά και εργαζόμαστε προληπτικά με τους πελάτες μας για να διαχειριστούμε τη διανομή όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά».

Κόντρα στην πτωτική τάση

Ενώ η ανάπτυξη επιβραδύνθηκε για τους οινοπνευματοποιούς και τους ζυθοποιούς το περασμένο έτος, η Guinness της Diageo πήγε ενάντια στην πτωτική τάση, όπως σημειώνει εκπρόσωπος της εταιρείας ανάλυσης μετοχών Morningstar.

Τον Μάρτιο, η Diageo κυκλοφόρησε μια δημοφιλή καμπάνια μάρκετινγκ με τον ηθοποιό Τζέισον Μομόα που συνέβαλε στην ανάπτυξη της μάρκα, ειδικά μεταξύ των γυναικών καταναλωτών και των καταναλωτών της Gen Z.

Στην πρόσκληση κερδών στο τέλος του οικονομικού έτους της Diageo τον Ιούλιο toy 2024, η CEO Ντέμπρα Κρου είπε ότι η Guinness είχε αύξηση 15% στις παγκόσμιες καθαρές πωλήσεις και ότι η Diageo κατάφερε να προσελκύσει περισσότερους καταναλωτές Guinness μέσω διαφήμισης και μέσω συνεργασιών με γνωστούς influencers, ενώ τόνισε ότι η συνεργασία με αθλητικές εκδηλώσεις όπως η Premier League και το Six Nations Rugby θα συνεχίσει να συμβάλλει στη ζήτηση του προϊόντος.

Παρόλο που η Diageo ανέφερε την «εξαιρετική» ζήτηση στη Μεγάλη Βρετανία, η ζήτηση για μπύρες stout έχει αυξηθεί σημαντικά και στις ΗΠΑ.

Η Guinness ήταν η μπύρα με τις μεγαλύτερες εισαγωγές στις ΗΠΑ τους τελευταίους 12 μήνες μέχρι τον περασμένο Οκτώβριο, σύμφωνα με τη Nielsen. Στην Ευρώπη, το Guinness 0.0, μια μη αλκοολική έκδοση της γνωστής μπύρας, είδε τις καθαρές πωλήσεις να διπλασιάζονται το οικονομικό έτος 2024, σύμφωνα με την Diageo.

Ο συνιδρητής και διευθύνων σύμβουλος της γνωστής παμπ «The Dead Rabbit» στο Μανχάταν, Τζακ ΜακΓκάρι είπε ότι τους πρώτους 10 μήνες του 2024 πούλησε όση ποσότητα Guinness είχε πουλήσει ολόκληρο το 2023.

Με πληροφορίες από: British pubs are worried they’ll run out of Guinness By John Towfighi, CNN




Source link

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button