Επικαιρότητα

Τροχαίο στη Θεσσαλονίκη: Μηχανή παρέσυρε πεζό – Δύο τραυματίες στο νοσοκομείο

Δύο άτομα τραυματίστηκαν το πρωί της Τετάρτης 16/7 στη Θεσσαλονίκη μετά από τροχαίο.

Σύμφωνα με το thestival.gr, λίγο πριν τις 09:00 π.μ. μοτοσικλέτα παρέσυρε πεζό στην οδό Δελφών, κοντά στο ύψος της οδού Μάρκου Μπότσαρη.

Από την παράσυρση τραυματίστηκαν τόσο ο πεζός όσο και ο οδηγός της μηχανής.

Οι τραυματίες μεταφέρθηκαν με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου για να τους παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες.




Source link

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button