Επικαιρότητα

Συγκινητικό βίντεο με παιδιά Γυμνασίων που τραγουδούν στη νοηματική γλώσσα το «έλατο»

Βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου, προκαλεί ιδιαίτερη συγκίνηση καθώς απαθανατίζει μαθητές τριών γυμνασίων να τραγουδούν στη νοηματική το χριστουγεννιάτικο τραγούδι «έλατο».

Συνολικά 15 μαθητές από τρία σχολεία, 2 μαθητές από το 3ο Γυμνάσιο Σταυρούπολης Θεσσαλονίκης, 5 μαθητές από το 4ο Γυμνάσιο Σταυρούπολης Θεσσαλονίκης, 8 μαθητές από το Γυμνάσιο Άνω Βιάννου στο Ηράκλειο Κρήτης, τραγούδησαν το χριστουγεννιάτικο τραγούδι με χαρακτηριστική κίνηση στη νοηματική το άνοιγμα και κλείσιμο των χεριών, σχηματίζοντας το έλατο.

Στη νοηματική γλώσσα, η λέξη «έλατο» αποδίδεται με τη συγκεκριμένη κίνηση και οι μαθητές, υπό τις οδηγίες του εκπαιδευτικού τους, Απόστολου Γαρούφου την έμαθαν εύκολα, όπως άλλωστε και τους υπόλοιπους στίχους του χριστουγεννιάτικου τραγουδιού, το οποίο ερμηνεύουν στη νοηματική, σε ένα βίντεο με αγάπη, πολλά μηνύματα και μεγάλη ανταπόκριση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ο φιλόλογος Απόστολος Γαρούφος

ΑΠΕ

«Η ιδέα γεννήθηκε από την ανάγκη να δημιουργήσουμε ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον όπου η νοηματική γλώσσα θα έχει τον δικό της χώρο, όχι μόνο ως μέσο επικοινωνίας αλλά και ως γέφυρα για τη συμπερίληψη και την κατανόηση της διαφορετικότητας», εξηγεί, μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο, ο φιλόλογος Απόστολος Γαρούφος, που έκανε τα μαθήματα στα παιδιά και υλοποίησε τη δράση. Επισημαίνει, μάλιστα, ότι το τραγούδι είναι ένας όμορφος και βιωματικός τρόπος για να έρθουν τα παιδιά σε επαφή με τη νοηματική γλώσσα και επέλεξαν το γνωστό και αγαπημένο τραγούδι «Ω Έλατο», καθώς έχει απλούς στίχους και ρυθμό κάτι που διευκόλυνε την εκμάθηση.

Η διαδικασία διδασκαλίας ήταν απλή, διασκεδαστική και κυρίως προσιτή, όπως λέει ο εκπαιδευτικός. Τα μαθήματα ξεκίνησαν πριν από μόλις δύο εβδομάδες, με τις βασικές κινήσεις που αντιστοιχούν στις λέξεις του τραγουδιού. Οι μαθητές χρησιμοποίησαν οπτικό υλικό και ακολούθησαν τον ρυθμό του τραγουδιού, επαναλαμβάνοντας κάθε φράση μέχρι να συνδεθεί με την κίνηση.

«Η συνεργασία και η χαρά των παιδιών ήταν ο οδηγός μας, καθώς το τραγούδι εξελίχθηκε σε μια βιωματική εμπειρία που συνδυάζει μάθηση και παιχνίδι. Η συνεργασία με τα σχολεία και τους συναδέλφους ήταν εξαιρετική, ενώ τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό και μεγάλη αφοσίωση. Μέσα από αυτή τη δράση, αναδείξαμε την ομορφιά και τη δύναμη της νοηματικής γλώσσας, δίνοντας στα παιδιά ένα ακόμη εργαλείο έκφρασης και επικοινωνίας», σημειώνει ο εκπαιδευτικός.




Source link

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button