LifeStyle

«Δυσκολεύομαι να αναπνεύσω» – Η Jessie J ξανά στο νοσοκομείο δύο μήνες μετά τη διάγνωση για καρκίνο του μαστού




«Δυσκολεύομαι να αναπνεύσω» – Η Jessie J ξανά στο νοσοκομείο δύο μήνες μετά τη διάγνωση για καρκίνο του μαστού – Newsbeast

play

H τραγουδίστρια νοσηλεύεται με συμπτώματα υγρού στους πνεύμονες και λοίμωξης




Source link

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button