Επικαιρότητα
Απειλή για βόμβα σε πλοίο που εκτελούσε το δρομολόγιο από Πειραιά προς Σύρο – Στο Λαύριο για έλεγχο

Συναγερμός σήμανε το βράδυ της Παρασκευής (12/6) στο Blue Star 2, καθώς υπήρξε τηλεφώνημα για βόμβα στο πλοίο με 1.050 επιβάτες.
Κατόπιν καταγγελίας για τοποθέτηση εκρηκτικού μηχανισμού, το πλοίο που είχε αναχωρήσει από τον Πειραιά με 952 επιβάτες και 98μελές πλήρωμα, ελλιμενίστηκε στο Λαύριο προς διενέργεια ελέγχου από πυροτεχνουργούς.
Το πλοίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Πειραιά για Σύρο, Πάτμο, Λέρο, Κάλυμνο, Κω και Ρόδο.



