Οικονομία

ΑΒ Βασιλόπουλος: «Δυναμώνει» στην Κρήτη με έμφαση στα τοπικά προϊόντα

Το αποτύπωμά της στην αγορά της Κρήτης, η οποία εξάλλου βρίσκεται στο επίκεντρο της «μάχης» του τουριστικού τζίρου για τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, ενισχύει η ΑΒ Βασιλόπουλος δίνοντας, στο πλαίσιο αυτό, έμφαση και στη συνεργασία της με τοπικούς παραγωγούς.

Το νησί, στο οποίο σήμερα η εταιρεία μετρά συνολικά 15 καταστήματα – 12 εταιρικά και 3 franchise – συνεισφέρει, ήδη στον συνολικό τζίρο της κοντά στο 10%. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της ΑΒ Βασιλόπουλος, Νίκο Λαβίδα, η εταιρεία στοχεύει στην περαιτέρω ανάπτυξή της στην αγορά της Κρήτης κυρίως μέσω franchise καταστημάτων στα οποία άλλωστε εστιάζει γενικότερα το πλάνο ανάπτυξής της, την προσεχή τριετία.

Η πιο «φρέσκια» προσθήκη στο δίκτυο της αλυσίδας είναι το κατάστημα επιφάνειας 1.100 τ.μ στη Χερσόνησο του Ηρακλείου Κρήτης που άνοιξε τις πόρτες του τον περασμένο Απρίλιο, σε ακίνητο το οποίο μέχρι πρότινος ήταν κατάστημα που διέθετε γούνες. Λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο έως τις 10 το βράδυ, από Δευτέρα έως Κυριακή, προσαρμοσμένο στις ανάγκες της τουριστικής περιοχής όπου βρίσκεται ενώ μεταξύ των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του είναι τα self checkout ταμεία από τα οποία, λόγω της παρουσίας των ξένων επισκεπτών, προέρχεται το 40% των πωλήσεων.

Ανάδειξη των τοπικών προϊόντων

Η ανάδειξη της τοπικότητας αποτελεί βασικό στοιχείο για το συγκεκριμένο κατάστημα, την ίδια στιγμή που η ΑΒ Βασιλόπουλος αναπτύσσει ήδη 65 συνεργασίες με τοπικούς παραγωγούς και προμηθευτές. Ενδεικτικές στο πλαίσιο αυτό είναι οι συνεργασίες, που έχει με προμηθευτές όπως η βιομηχανία επεξεργασίας κρέατος KRIVEK, η τυροκομική Αμάρι και ο Γαλακτοκομικός Κτηνοτροφικός Αγροτικός Συνεταιρισμός Ανωγείων.

Στο κατάστημα της Χερσονήσου, τα τοπικά προϊόντα αποτελούν το 10-15% καθώς στα ράφια της οι καταναλωτές μπορούν να βρουν συνολικά 355 κωδικούς, από τυριά και παξιμάδια έως κρασί και ρακή. Βρίσκονται σε προνομιακά σημεία εντός του καταστήματος και φέρουν μάλιστα ειδική σήμανση με τον χάρτη της Κρήτης. Το συγκεκριμένο «μοντέλο» που εφαρμόζεται στην Κρήτη, μάλιστα, λειτουργεί ταυτόχρονα ως «πιλότος» και για άλλες περιοχές της χώρας που επίσης διαθέτουν ισχυρή τοπική ταυτότητα.




Source link

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button