Όταν ο ΔΡΟΜΕΑΣ «βάφτηκε» ροζ για την ενημέρωση και την πρόληψη κατά του καρκίνου του μαστού
Η Estée Lauder Hellas σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων, φωταγώγησε τον ΔΡΟΜΕΑ, μένοντας πιστή στη δέσμευσή της για την ενημέρωση και την πρόληψη κατά του καρκίνου του μαστού
H Estée Lauder Hellas, για ακόμα μία χρονιά στέκεται ενεργά στην ενημέρωση και πρόληψη κατά του καρκίνου του μαστού, φωταγωγώντας σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων, τον Δρομέα με το χαρακτηριστικό pink χρώμα. Το πολύ γνωστό έργο του γλύπτη Κώστα Βαρώτσου, έγινε μέρος της φετινής καμπάνιας, συνεχίζοντας μία παράδοση πολλών χρόνων και πολλών σημείων που έχουν συμμετάσχει από το 2019 στη δράση αυτή. Μάλιστα, η φωταγώγηση του Δρομέα θα παραμείνει έως τις 10/11, ημέρα του 41ου Μαραθωνίου της Αθήνας. Το γλυπτό αποτελεί χαρακτηριστικό και συμβολικό σημείο, πόσο μάλλον για τους δρομείς οι οποίοι περνούν από μπροστά του κατά τη διάρκεια της διαδρομής, λίγο πριν τον τερματισμό τους.
Για ακόμα μία χρονιά, η Estée Lauder Hellas, στηρίζει την Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία, προσφέροντας για την ενίσχυση του έργου της, το 1% του συνόλου των πωλήσεων λιανικής όλων των μαρκών του Ομίλου για τον μήνα Οκτώβριο. Έτσι, καταφέρνει να συμμετάσχει, με τον δικό της τρόπο, στις δωρεάν μαστογραφίες που πραγματοποιούνται σε απομακρυσμένες και ακριτικές περιοχές της Ελλάδας, μέσω ενός κινητού μαστογράφου. Έως τώρα, η Estée Lauder Hellas έχει καταφέρει να προσφέρει πάνω από 5.800 μαστογραφίες με τη χρήση του κινητού μαστογράφου.
«Βασισμένοι στις αρχές της παγκόσμιας αυτής πρωτοβουλίας από την Estée Lauder Companies, επιλέγουμε με υπερηφάνεια να ανταποδίδουμε έμπρακτα την κοινωνική μας ευθύνη, εκεί όπου η ανάγκη είναι πιο επιτακτική. Η ομορφιά θα παραμείνει ενεργός σύμμαχός μας στον συνεχή αγώνα ενάντια στον καρκίνο του μαστού», Κώστας Σπυρόπουλος, Γενικός Διευθυντής Estée Lauder Hellas.
Ο Δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας, δήλωσε σχετικά: «Φωτίζουμε τον εξαιρετικό “Δρομέα” του Κώστα Βαρώτσου, δηλώνοντας το ακλόνητο πιστεύω μας στη δύναμη της ενημέρωσης, της ευαισθητοποίησης και της πρόληψης! Αυτόν τον στόχο κάνουμε πράξη μέσα από τα 7 Δημοτικά μας Ιατρεία. Σε τακτική βάση προσφέρουμε σε όλους τους δημότες και κατοίκους, πλήθος προληπτικών γυναικολογικών εξετάσεων – και μαστογραφίες- εντελώς δωρεάν, ενώ διεξάγουμε εκτενείς καμπάνιες ενημέρωσης των πολιτών».
Ο κ. Κώστας Βαρώτσος, δήλωσε ότι: «Χαίρομαι πολύ που το έργο μου θα βοηθήσει στην ευαισθητοποίηση για την πρόληψης του καρκίνου του μαστού, ενός καρκίνου που είναι ιάσιμος όταν υπάρχει έγκαιρη πρόγνωση»
Λίγα λόγια για την παγκόσμια Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού
Το 1992, η Evelyn H. Lauder συν-δημιούργησε την εμβληματική Ροζ Κορδέλα και ξεκίνησε την εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού, εμπνέοντας ένα παγκόσμιο κίνημα με μια αποστολή: Να βοηθήσει στη δημιουργία ενός κόσμου χωρίς καρκίνο του μαστού για όλους. Η Estée Lauder Companies με την εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού και το φιλανθρωπικό ίδρυμα Breast Cancer Research Foundation®, έχουν χρηματοδοτήσει περισσότερα από 118 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως για έρευνα, εκπαίδευση και ιατρικές υπηρεσίες οι οποίες πραγματικά σώζουν ζωές.
Λίγα λόγια για την Πρωτοβουλία Φωταγώγησης
Η Πρωτοβουλία Φωταγώγησης Παγκοσμίων Μνημείων–Σημείων Οροσήμων της Εκστρατείας Ενημέρωσης, ξεκινά το 2000 από την Evelyn Lauder, με στόχο να επιστήσει με έναν πρωτότυπο τρόπο, την προσοχή στη σημασία της υγείας του μαστού και της έγκαιρης διάγνωσης. Η Evelyn Lauder πείθει για πρώτη φορά αξιωματούχους των πόλεων να αλλάξουν τον φωτισμό των κτηρίων και να φωταγωγήσουν συμβολικά κάθε Οκτώβριο σημεία της πόλης τους με ροζ χρώμα, με σκοπό να υπενθυμίσουν στις γυναίκες το σωτήριο μήνυμα της έγκαιρης διάγνωσης.
Από το 2000 μέχρι σήμερα έχουν φωταγωγηθεί περισσότερα από 1000 κτήρια-ορόσημα και μνημεία παγκοσμίου σημασίας σε 70 χώρες μεταφέροντας το αισιόδοξο μήνυμα ότι η ΠΡΟΛΗΨΗ ΣΩΖΕΙ ΖΩΕΣ. Μεταξύ αυτών ο Πύργος του Eiffel στο Παρίσι, το Buckingham Palace, το London Eye στο Λονδίνο, το Brandenburg Gate στο Βερολίνο, κ.α.
Τα κτήρια που συμμετέχουν παγκοσμίως στην Πρωτοβουλία Φωταγώγησης Παγκοσμίων Μνημείων–Σημείων Οροσήμων, φωταγωγούνται πάντα μέσα στον Οκτώβριο, καθιερωμένο μήνα Ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού.
Στην Ελλάδα έχουν φωταγωγηθεί μέχρι σήμερα: Το Ζάππειο Μέγαρο, η Αγορά του ΟΑΚΑ, o Λόφος του Λυκαβηττού, το Δημαρχείο της Αθήνας, ο πύργος του ΟΤΕ στην Θεσσαλονίκη, το Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία στο Σύνταγμα, το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, η πλατεία Αριστοτέλους, ο Λευκός Πύργος και η Καμάρα στη Θεσσαλονίκη, το Ενετικό Φρούριο ΚΟΥΛΕ στο Ηράκλειο, το Παλάτι του Μεγάλου Μαγίστρου στη Ρόδο και η Πλατεία Σπιανάδα στην Κέρκυρα, το Κτήριο του Μετοχικού Ταμείου Στρατού City Link, η Στοά Σπυρομήλιου, το Hilton Αθηνών, το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, το Παναθηναϊκό Στάδιο, η Πύλη του Αδριανού και το Ολυμπιείο, το Ωδείο Ηρώδου του Αττικού, το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, το Μουσείο Μπενάκη και το Εθνικό Θέατρο.
Μάθετε περισσότερα: ELCompanies.com/BreastCancerCampaign