Οικονομία

CNNi: Η Ryanair μηνύει επιβάτη και ζητά αποζημίωση 15.000 δολαρίων

Aγωγή εναντίον επιβάτη που διέκοψε μια πτήση το 2024 κατέθεσε η Ryanair, με την οποία ζητά αποζημίωση ύψους 15.000 ευρώ, σύμφωνα με το CNNi. 

Συγκεκριμένα, η αεροπορική εταιρεία με έδρα την Ιρλανδία ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι κατέθεσε αγωγή κατά του επιβάτη, ο οποίος, όπως είπε, διέκοψε μια πτήση από το Δουβλίνο προς το Λανζαρότε στην Ισπανία τον Απρίλιο του περασμένου έτους.

«Η ασυγχώρητη συμπεριφορά του επιβάτη ανάγκασε την πτήση να εκτραπεί προς το Πόρτο, όπου καθυστέρησε κατά τη διάρκεια της νύχτας, με αποτέλεσμα 160 επιβάτες να αντιμετωπίσουν περιττή αναστάτωση», ανέφερε η αεροπορική εταιρεία σε ανακοίνωση που δημοσιεύθηκε στο διαδίκτυο.

Ο αερομεταφορέας δήλωσε ότι κατέθεσε αγωγή στο Ιρλανδικό Περιφερειακό Δικαστήριο με αίτημα την ανάκτηση του κόστους της καθυστέρησης, το οποίο περιελάμβανε διανυκτέρευση, έξοδα επιβατών και έξοδα προσγείωσης.

Δεν είναι η πρώτη φορά

Τα τελευταία χρόνια έχουν υπάρξει αρκετές αναφορές για διασπαστική συμπεριφορά σε πτήσεις της Ryanair.

Τον Νοέμβριο, η βρετανική εφημερίδα Independent ανέφερε ότι μια πτήση της Ryanair αναγκάστηκε να ειδοποιήσει τις αρχές πριν από την προσγείωση στην Τενερίφη της Ισπανίας, αφού αρκετοί επιβάτες έγιναν ενοχλητικοί και ένα άτομο ούρησε στον διάδρομο.

Παράλληλα, ένας επιβάτης που διατάραξε μια πτήση της Ryanair προς την Αθήνα το 2020 καταδικάστηκε τον περασμένο μήνα από ελληνικό δικαστήριο και του επιβλήθηκε ποινή φυλάκισης πέντε μηνών με αναστολή, μαζί με πρόστιμο 400 ευρώ.

«Αυτό αποδεικνύει μία μόνο από τις πολλές συνέπειες που θα αντιμετωπίσουν οι επιβάτες που διαταράσσουν τις πτήσεις στο πλαίσιο της πολιτικής μηδενικής ανοχής της Ryanair», ανέφερε σε δήλωσή του εκπρόσωπος της αεροπορικής εταιρείας.

Σημειώνεται πως εκπρόσωπος της Ryanair αρνήθηκε να παράσχει στο CNNi λεπτομέρειες για το περιστατικό, αλλά δήλωσε ότι είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία λαμβάνει αστική αγωγή κατά επιβάτη στην Ιρλανδία, σηματοδοτώντας μια νέα προσέγγιση για την αντιμετώπιση της απείθαρχης συμπεριφοράς των επιβατών.

«Σκοπεύουμε να ασκήσουμε αστική αγωγή κατά των ενοχλητικών επιβατών ως μια κίνηση προς την εξάλειψη της ενοχλητικής συμπεριφοράς των επιβατών», πρόσθεσε ο εκπρόσωπος.




Source link

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button