Ena Athletics: Πώς αναπτύσσεται η νέα startup που λανσάρει το πρώτο ελληνικό running παπούτσι
Σε μία αγορά που ήδη εμφανίζει μεγάλη ανάπτυξη αλλά και σημαντικές προοπτικές για την περαιτέρω ενίσχυσή της, μπαίνει η νέα ελληνική Startup, Ena Athletics, η οποία λανσάρει το πρώτο ελληνικό running παπούτσι υψηλών προδιαγραφών.
Ξεκινώντας με έναν κωδικό, σε διαφορετικά χρώματα, o οποίος απευθύνεται και στα δύο φύλα, το πρώτο παπούτσι που δημιουργεί η Ena Athletics ανταποκρίνεται στις ανάγκες των δρομέων για δύσκολες διαδρομές. Ο σχεδιασμός όπως και τα χρώματα στα οποία διατίθεται, εμπνέονται από την Ελλάδα και την κουλτούρα της χώρας μας ενώ το κόστος του διαμορφώνεται στα 230 ευρώ.
Μετά το πρώτο λανσάρισμα και με ρυθμούς ανάλογους με την ανταπόκριση που θα βρει από την αγορά, η εταιρεία αναμένεται να συνεχίσει το 2025 και με άλλα προϊόντα που θα καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες, οι οποίες πάντως θα αφορούν συγκεκριμένα στην κατηγορία του running, σύμφωνα με όσα επισήμανε στο περιθώριο της παρουσίασης του νέου παπουτσιού ο κ. Θωμάς Θωμαΐδης, Chief Operating Officer της Ena Athletics.
Το νέο παπούτσι διατίθεται αρχικά σε ένα flagship κατάστημα που βρίσκεται στο εμπορικό κέντρο Golden Hall αλλά και μέσω διαδικτύου. Σε πρώτη φάση, η εταιρεία, στην επενδυτική ομάδα της οποίας μετέχει και ο κ. Αλέξανδρος Λάτσης αναμένει την απήχηση που θα έχει στο καταναλωτικό κοινό ώστε στη συνέχεια να προχωρήσει και στον περαιτέρω σχεδιασμό για την ανάπτυξή της, είτε με τη δημιουργία νέων καταστημάτων, είτε μέσω συνεργασιών για τη διάθεσή του, σε συγκεκριμένους και εξειδικευμένους, πάντως, χώρους.
Στον πρόσφατο Μαραθώνιο της Αθήνας την Κυριακή περίπου 300 δρομείς έτρεξαν με τα νέα παπούτσια της Ena Athletics. «Φέτος με δική μας ενέργεια εξοπλίσαμε δρομείς για τον Μαραθώνιο, του χρόνου θέλουμε να μας έχουν επιλέξει. Ο επόμενός μας στόχος είναι να μας αναγνωρίσουν στην Ελλάδα, να πάρουμε το feedback πώς μπορούμε να βελτιώσουμε το παπούτσι καθώς και να το επιλέξει ο κόσμος» σημείωσε ο κ. Θωμαΐδης.