Οικονομία

myDATAapp: Η νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ για έκδοση παραστατικών από το κινητό

Με λίγα κλικ στο κινητό τους θα μπορούν να προχωρούν σε έκδοση παραστατικών από το κινητό οι επαγγελματίες της χώρας, μέσα από τη νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ, myDATAapp.

Τη νέα εφαρμογή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων για κινητές συσκευές, η οποία σχεδιάστηκε για να διευκολύνει τις επιχειρήσεις στην καθημερινή τους λειτουργία παρουσίασε σήμερα ο Διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής.

Μεταξύ άλλων ο κ. Πιτσιλής σημείωσε πως «το myDATAapp είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια εφαρμογή. Είναι ένας στρατηγικός σύμμαχος για τις επιχειρήσεις που εξοικονομεί χρόνο και κόστος, αυξάνει την παραγωγικότητά τους, και διευκολύνει την οικειοθελή συμμόρφωση. Θέτουμε ένα ακόμα νέο πρότυπο στην ψηφιακή διακυβέρνηση, απλοποιώντας τις διαδικασίες προς όφελος του επιχειρείν».

Η εφαρμογή myDATAapp είναι ήδη διαθέσιμη μέσω App Store (κλικ εδώ για συσκευές με λογισμικό iOS – iPhone)

Σε τι βοηθάει:

  • αποτελεί ένα ολοκληρωμένο, φιλικό και εύχρηστο εργαλείο για την έκδοση παραστατικών και Δελτίων Αποστολής μέσω φορητών συσκευών,
  • επιτρέπει τη διαχείριση πελατών και την παρακολούθηση των οικονομικών δεδομένων με βάση τις ανάγκες κάθε επιχείρησης,
  • ευθυγραμμίζεται πλήρως με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο (Α. 1138/2020, Α. 1123/2024, Ν. 4308/2014).

Στο ίδιο μήκος κύματος, ο Κωστής Χατζηδάκης εξήρε την προσπάθεια ψηφιοποίησης που συντελείται από την Ανεξάρτητη Αρχή, τονίζοντας:

«Το myDATAapp είναι ένα ακόμη σύγχρονο εργαλείο στην φαρέτρα της ΑΑΔΕ που θα συνδράμει αποτελεσματικά στη συντονισμένη προσπάθεια για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής και την ενίσχυση της φορολογικής συμμόρφωσης».

Τι νέο φέρνει

Το myDATAapp προσφέρει ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών, σχεδιασμένων για να απλοποιήσουν τις καθημερινές διαδικασίες των επιχειρήσεων:

  • Έκδοση παραστατικών on-the-go

Άμεση δημιουργία και αποστολή παραστατικών 24X7, εξοικονομώντας χρόνο και κόστος, ενώ παράλληλα έχει προβλεφθεί η δυνατότητα έκδοσης Ψηφιακών δελτίων αποστολής.

  • Διαχείριση πελατολογίου

Οργάνωση του πελατολογίου, επιτρέποντας την καταχώριση και επεξεργασία όλων των απαραίτητων πληροφοριών των πελατών.

  • Αναλυτικά στατιστικά

Παροχή ολοκληρωμένης εικόνας της επιχείρησης με πλήθος αναφορών για έσοδα, έξοδα και άλλους σημαντικούς δείκτες, υποστηρίζοντας τη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων.

  • Προσαρμογή στις ανάγκες της επιχείρησης

Εξατομικευμένη εμπειρία χρήσης, επιτρέποντας την επιλογή γλώσσας (Ελληνικά και Αγγλικά) και θέματος (ενεργοποίηση σκοτεινής λειτουργίας για άνετη χρήση σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού)

  • – Ασφάλεια πρώτα: Προστασία των δεδομένων των επιχειρήσεων με πολλαπλά επίπεδα ασφάλειας, όπως κωδικός PIN και βιομετρική αναγνώριση.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Απαραίτητη προϋπόθεση για τη χρήση της εφαρμογής myDATAapp είναι η δημιουργία Φιλικών Κωδικών μέσω της εφαρμογής myDATAusers, στην ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr), στη διαδρομή Εφαρμογές > Δημοφιλείς Εφαρμογές > myDATA > Φιλικοί κωδικοί και εξουσιοδοτήσεις myDATAusers.




Source link

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button