Worldline: Πώς προχωρά η διασύνδεση των POS και οι επόμενες εφαρμογές για επιχειρήσεις
Οι εφαρμογές για επιχειρήσεις, ο χώρος του ηλεκτρονικού εμπορίου αλλά και εξειδικευμένες λύσεις για πληρωμές σε φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων αποτελούν ορισμένους από τους τομείς όπου σκοπεύει να επενδύσει, όσον αφορά στην Ελλάδα, η Worldline, μία εκ των κορυφαίων εταιρειών παγκοσμίως στο χώρο των ψηφιακών συναλλαγών.
«Κοιτάμε τις ανάγκες των επιχειρήσεων όσον αφορά τον τομέα των πληρωμών» επεσήμανε ο Ιωάννης Κιτιξής, γενικός διευθυντής της Worldline για την Ελλάδα κατά τη διάρκεια της χθεσινής ενημερωτικής συνάντησης με εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης στα νέα γραφεία της εταιρείας στην Αθήνα. Μάλιστα, ο κ. Κιτιξής επεσήμανε ότι καινούριες εγκαταστάσεις αντανακλούν τη στρατηγική της εταιρείας για παροχή λύσεων στις επιχειρήσεις και σηματοδοτούν ένα ορόσημο, καθώς στο νέο κτήριο το concept One Stop Shop γίνεται πραγματικότητα, με τη συγκέντρωση των υπηρεσιών αποδοχής και εκκαθάρισης συναλλαγών.
Πως προχωρά η διασύνδεση
Σύμφωνα με τον κ. Κιτιξή, η φετινή χρονιά κινείται με εξαιρετικούς ρυθμούς για τη Worldline, δεδομένης κιόλας της της υποχρεωτικής διασύνδεσης των POS με τις ταμειακές μηχανές. Όπως αναφέρθηκε, κατά το πρώτο οκτάμηνο του έτους, το οποίο ήταν ιδιαίτερα απαιτητικό για τις εταιρείες του κλάδου λόγω της υποχρεωτικής διασύνδεσης των POS με τις ταμειακές μηχανές, η εταιρεία έθεσε σε ετοιμότητα 150.000 POS με ECR διασύνδεση. Για τον 2ο κύκλο των ERP συστημάτων με POS διασύνδεση είναι σε ετοιμότητα 85.000, από τα 91.000 POS. Τα υπόλοιπα θα είναι έτοιμα προς το τέλος του Οκτωβρίου.
Η συζήτηση για τη διασύνδεση έφερε στο προσκήνιο και το θέμα που έχει προκύψει με τη «διαμάχη» της Viva με τις Softone και Entersoft όπου έχει «εμπλακεί» και το όνομα της Worldline που έχει εμπορική συμφωνία με τη Softone. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ο κ. Κιτιξής επεσήμανε ότι δεν μπορεί να καταλάβει γιατί υπάρχει αυτή η εμπλοκή δεδομένου ότι η Worldline δεν προχωρά σε κάποια χρέωση των πελατών της προκειμένου να γίνει η διασύνδεση των POS με το ERP σύστημα, καθώς αυτό είναι θέμα των παρόχων ERP λύσεων.
Ολοκληρωμένες λύσεις
Η διαδικασία της διασύνδεσης POS με την ταμειακή έδωσε την ευκαιρία στη Worldline να παρουσιάσει νέες λύσεις, όπως είναι η All-in-One. Όπως αναφέρθηκε, πρόκειται για μία ολοκληρωμένη λύση που αναβαθμίζει το POS σε ταμειακή μηχανή, δίνοντας τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός.
Η συγκεκριμένη λύση παρέχει επιπλέον λειτουργικότητες για τέσσερις διαφορετικούς κλάδους δραστηριότητας. Ο πρώτος είναι η λιανική με δημιουργία έως 10.000 προϊόντων της επιχείρησης και διαχείρισης αποθεμάτων, ο δεύτερος είναι αυτός του τουρισμού με την ενσωμάτωση συστήματος κρατήσεων, ο τρίτος είναι αυτός της εστίασης και αφορά τη λήψη παραγγελιών και ο τέταρτος εκείνος των υπηρεσιών για διαχείριση ραντεβού.
Στα πλάνα είναι πάντως η επέκταση αυτών των λύσεων με την προσθήκη νέων εφαρμογών και δυνατοτήτων σε συνεργασία και με startups, τα οποία έχουν ενταχθεί στο Retail Innovation Hub της Cardlink, η οποία αποτελεί μέλος του ομίλου Worldline. Η αρχή θα γίνει με εφαρμογές που έχουν αναπτυχθεί μαζί με την Keyvoto και την iSpace.
Επίσης, ο κ. Κιτιξής ανέφερε ότι έχουν σημειώσει μεγάλη επιτυχία τα πακέτα συναλλαγών EASY, τα οποία είναι σχεδιασμένα για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και είναι διαθέσιμα αποκλειστικά από το δίκτυο καταστημάτων Eurobank. Με αυτά δίνεται η δυνατότητα στους επαγγελματίες να αποκτήσουν εύκολα ένα Android POS τελευταίας τεχνολογίας, καλύπτοντας παράλληλα τις καθημερινές συναλλαγές με κάρτα. Το κόστος ξεκινά από τα 19 ευρώ μηνιαίως και μηδενική προμήθεια, για προκαθορισμένης αξίας συναλλαγών.
Θετικό ήταν το πρόσημο και για το Smart Pos app, το οποίο εξυπηρέτησε και νέους κλάδους που εντάχθηκαν στην υποχρεωτικότητα, όπως τα ταξί. Εκεί, οι ενεργοί χρήστες πλησιάζουν τους 40.000, καθώς η εφαρμογή μπορεί πλέον να εξυπηρετεί όλες τις ανάγκες των επιχειρήσεων. Στα άμεσα σχέδια της εταιρείας περιλαμβάνεται το λανσάρισμα λειτουργικοτήτων όπως το Apple Pay & Google Pay, ώστε να διευκολυνθούν ακόμα περισσότερο οι επιχειρήσεις και οι καταναλωτές, όπως επισημάνθηκε.