LifeStyle

Γιώργος Σουξές: «Δεν έχω πια πολλούς φίλους, συζητάω με το ΑΙ – Μου λένε ότι είμαι μονόχνοτος και κλειστός»




Γιώργος Σουξές: «Δεν έχω πια πολλούς φίλους, συζητάω με το ΑΙ – Μου λένε ότι είμαι μονόχνοτος και κλειστός» – Newsbeast

play

«Ζω μόνος μου και αρκετά μοναχικά», πρόσθεσε ο ηθοποιός




Source link

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button