Επικαιρότητα

Κ. Χατζηθεοδώρου: Ο κ. Ιωάννης Μάζης δίνει τεκμηριωμένη απάντηση στα «κοράκια του γυαλιού»… και στο απύθμενο μένος τους προς εκείνον που «βανδάλισε» «έργα Τέχνης»!

Ας αρχίσουμε από τον ορισμό: τι είναι Τέχνη;

Θα έλεγα ότι Τέχνη είναι μία ολοκληρωμένη ανθρώπινη δημιουργία που εξωτερικεύει το έμφυτο, αλλά και καλλιεργούμενο, συλλογικό αισθητήριο του κάλλους και της αρμονίας και προκαλεί αγαλλίαση και ψυχο-πνευματική άνοδο σε όποιον έρχεται σε επαφή με αυτήν.

Συνεπώς, όταν «το έργο Τέχνης» προκαλεί αποτροπιασμό και φρίκη με την δυσαρμονία και την έλλειψη κάλλους που εξωτερικεύει, τότε προφανώς δεν μπορούμε να μιλάμε για «έργο Τέχνης».

Τι ήσαν, λοιπόν, τα φρικώδη τερατουργήματα (προσωπικά εγώ δεν άντεξα παρά να τους ρίξω μία ματιά δευτερολέπτων, απλά προς ενημέρωση μου)  που «βανδάλισε» ο βουλευτής και καρδιοχειρουργός κύριος Νίκος Παπαδόπουλος; Ήσαν «ένα προϊόν»,  αποτέλεσμα στράτευσης του δημιουργού του (επί χρήμασι ή όχι δεν το γνωρίζω, αλλά «κοντά στο νου κι η γνώση», έλεγαν οι παππούδες μας) στην υπηρεσία της woke  κουλτούρας.

Δηλαδή της καταδάφισης των πάντων: Έθνους, Θρησκείας.  ταυτότητας των δύο φύλων, ιστορικών δεδομένων,  πολιτισμικών στοιχείων και ό,τι άλλο υψηλό έχτισε με κόπο και προσπάθεια ο ανθρώπινος πολιτισμός  μέσα στο διάβα της ιστορικής  πορείας του ανθρώπου, καταγεγραμμένης ή άγραφης.

Και τι μένει, αν κατεδαφιστούν όλα αυτά; Μένει ο «άνθρωπος-φυτό»,  ο μεταάνθρωπος. Μ’ ένα τσιπάκι τεχνητής νοημοσύνης στον εγκέφαλο για να κάνει γρήγορα λογαριασμούς, οδηγούμενος σε προκάτ συμπεράσματα και ελεγχόμενος από το σύστημα, όπως ένα σκυλάκι που το έβγαλε η κυρία του βόλτα.

 

 

Μένει, ακόμη, η ασχήμια και η φρίκη τού τερατόμορφου που αφήνει πίσω του ο θάνατος του κάλλους και της αρμονίας, μένει η γήινη κόλαση! Αυτήν την  woke κουλτούρα  υποστηρίζουν και  προμοτάρουν, με νύχια και με δόντια, τα πληρωμένα κοράκια που καθημερινά  κρώζουν στο γυαλί, μέσα στα σπίτια και μπροστά στα παιδιά σας, όσοι έχετε ακόμα τηλεόραση και δεν την έχετε πετάξει εκεί που ανήκει: στον πάτο του σκουπιδοτενεκέ.

Γεννάται, λοιπόν, το ερώτημα: ποιός βανδάλισε ποιόν; Ο κ. Νικόλαος  Παπαδόπουλος  τα «έργα Τέχνης» ή τα «έργα τα Τέχνης» τον νου και την ψυχή του κ. Παπαδόπουλου; Ασφαλώς το δεύτερο! Και, κυρίως, αυτά τα φοβερά «έργα Τέχνης» βανδάλιζαν καθημερινά, (ελέω του συστήματος Μητσοτάκη, δηλαδή του συστήματος της νεοταξίτικης-woke ατζέντας), αθώες παιδικές ψυχούλες,  ίσως μέχρι σημείου να βλέπουν εφιάλτες στον ύπνο τους πολλούς μήνες μετά την επίσκεψη τους στην Εθνική Πινακοθήκη.

Και ποιο χάσμα και σχίσιμο δημιούργησαν μέσα στην ψυχή τους, ιδιαίτερα όσων παιδιών έχουν ευσεβείς γονείς και γνωρίζουν καλά την εικόνα του Θείου Ιησού, να τον βλέπουν τώρα ως μία φριχτή νεκροκεφαλή;

Αυτό το σχίσιμο νου και ψυχής  και τον τρομώδη φόβο που δημιουργούσαν  οι τερατώδεις φάτσες, που υποτίθεται ήσαν απεικονίσεις της Παναγίας μας, του Κυρίου μας , του Αγίου Γεωργίου, (που τον επικαλούνται ακόμα και οι Τουρκο-μουσουλμάνοι!) και δεν ξέρω  ποιων άλλων Αγίων, πρέπει  να το πληρώσουν ακριβά όλοι οι αρμόδιοι, αρχίζοντας από την  ανεκδιήγητη «κυρία» Μενδώνη. Με ομαδικές αγωγές ότι προκάλεσαν βλάβες στην ψυχική υγεία των παιδιών. Και με τσουχτερές οικονομικά απαιτήσεις αποζημίωσης, από όσους Χριστιανούς γονείς έχουν παιδιά που επισκέφθηκαν, με πρωτοβουλία του σχολείου τους, την Εθνική Πινακοθήκη.

Τελικά εκείνο που θέλουν οι νεοταξίτες είναι να εξοικειώσουν τα παιδιά, εξ απαλών ονύχων, με έναν κόσμο ασχήμιας και φρίκης και κυρίως έναν κόσμο παθιασμένα εχθρικό, με μίσος βαθύτατο, προς τον Κύριο  μας Ιησού Χριστό και την Παναγία μας και όλους τους Αγίους της Ορθοδόξου Πίστεως μας. Δηλαδή με τον κόσμο της κολάσεως επί της γης που σχεδιάζουν. «Ούτε  ψύλλος στον κόρφο τους»!!

Και έρχομαι τώρα στο τελευταίο βιβλίο του κ. Ιωάννη Μάζη, που έχει τίτλο  «Γεωπολιτική και σύγχρονη Τέχνη» (Εκδόσεις Λειμών) και  είναι  μετάφραση , συνοδευόμενη από λεπτομερή σχολιασμό του ιδίου, του βιβλίου της Αγγλίδας δημοσιογράφου και ερευνήτριας  Francis S. Saunders “ The cultural cold war: the C.I.A. and the world of Arts and Letters”.  Ελληνιστί: «Ο πολιτισμικός ψυχρός πόλεμος. Η C.I.A. και ο κόσμος των Τεχνών και των Γραμμάτων»  Εκδόσεις: The New Press. New York

 

Σε αυτό το βιβλίο η ερευνήτρια δημοσιογράφος αποκαλύπτει με γραπτά τεκμήρια πως η C.I.A. χρηματοδοτούσε «καλλιτέχνες» σε όλα τα είδη της «Τέχνης» για να εκφράζουν με τα έργα τους τις απόψεις του βαθέος Κράτους των ΗΠΑ την εποχή του ψυχρού πολέμου, προετοιμάζοντας προφανώς την ανθρωπότητα για την ήδη σχεδιασμένη εποχή της «Νέας Αταξίας».

Και αυτό που έπραττε το βαθύ Κράτος των ΗΠΑ την εποχή του ψυχρού πολέμου, λέτε να το σταμάτησε την εποχή της woke ατζέντας ή να το αύξησε στο έπακρο; Το USAID αποδεικνύει το δεύτερο.

Αλλά ας ακούσουμε τον κ. Ι. Μάζη να μιλάει ο ίδιος στο Militaire.gr σε σχετικό  video που το παραθέτω στο τέλος του άρθρου. Οι τοποθετήσεις του είναι εξαιρετικές και στάθηκα ιδιαίτερα στο σημείο που είπε ότι η αληθινή Τέχνη ενώνει έναν λαό ή και λαούς, δεν τους διχάζει. Για τον λόγον ότι η αληθινή Τέχνη είναι οικουμενική, πανανθρώπινη, όπως ακριβώς ο διαχρονικός Ελληνικός πολιτισμός!!

Αν κρίνουμε την τερατομορφία που εκτέθηκε στην Εθνική πινακοθήκη  με το κριτήριο ότι η αληθινή Τέχνη ενώνει, θα διαπιστώσουμε  πόσο  αυτή η αισχρή δήθεν Τέχνη διχάζει τον ελληνικό λαό,  άρα δεν πρόκειται περί Τέχνης, αλλά περί ενός βδελύγματος. Και διχάζει τον ελληνικό λαό, διότι οι λάτρεις της woke κουλτούρας (από συμφέρον, βλακεία, ή ψυχονοητική παρέκκλιση από τους φυσικούς και εξελικτικούς νόμους) στέκονται απέναντι και με ολοφάνερο μίσος προς τους γνήσιους Έλληνες Χριστιανούς. Οι δεύτεροι δεν μισούν αλλά, όπως είναι φυσικό, δεν θέλουν προσωπικές επαφές και φιλίες με τους πρώτους.

Ακολουθεί το video.

 

 

 

Κατερίνα Χατζηθεοδώρου.  

Υ.Γ. Βγήκε καλά «διαβασμένη» η Γιαμαλή με έντονα επιθετικό και υπεροπτικό ύφος, στην εκπομπή του ομοίου της Ευαγγελάτου, να δικάσει και να καταδικάσει τον κ. Νίκο Παπαδόπουλο… Και εκείνος, ανεπιτήδευτα πράος και ταπεινός, αποδείχτηκε ο βράχος που πάνω του έσπασε η υπεροψία της, από την σύγκριση των δύο ανθρώπινων χαρακτήρων. (Το στιγμιότυπο το είδα στο διαδίκτυο και όχι βέβαια στην τηλεόραση!)

πηγη

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button