Νέα δεδομένα για τις προσφορές στα σούπερ μάρκετ – Στις 6 Μαρτίου ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας

Αλλάζει ο τρόπος με τον οποίο θα διενεργούνται οι εκπτώσεις και οι προσφορές στα ράφια στα σούπερ μάρκετ, με τον νέο Κώδικα Δεοντολογίας που τίθεται σε ισχύ το επόμενο διάστημα να στοχεύει να βάλει φρένο σε παραπλανητικές πρακτικές.
Μετά από πολύμηνηδιαβούλευση του υπουργείο Ανάπτυξης με όλους τους παράγοντες της αγοράς (σούπερ μάρκετ, βιομηχανία τροφίμων, πολυεθνικές) -ώστε να είναι ξεκάθαρο τι συνιστά έκπτωση και προσφορά και πώς μπορεί να γίνονται οι σχετικές προωθητικές ενέργειες- ολοκληρώθηκε η επεξεργασία του Κώδικα Δεοντολογίας από τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου.
Ο εμπλουτισμένος Κώδικας Δεοντολογίας, στον οποίο θα προστεθούν νέες περιπτώσεις παραβάσεων της καταναλωτικής νομοθεσίας και παραδείγματα που αφορούν στις παραπλανητικές εκπτώσεις και προσφορές, θα ανακοινωθεί την Πέμπτη 6 Μαρτίου.
Στη συνέχεια θα ακολουθήσει δεκαήμερο ενημέρωσης και εξοικείωσης της αγοράς και από τη Δευτέρα 17 Μαρτίου θα ξεκινήσουν εντατικοί έλεγχοι από τις αρμόδιες υπηρεσίες για την εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας.