Επικαιρότητα

Απαγόρευση απόπλου επιβατηγού – οχηματαγωγού από το λιμάνι του Πειραιά λόγω βλάβης

Την απαγόρευση απόπλου, λόγω δυσλειτουργίας του συστήματος ελέγχου καυσαερίων του επιβατηγού οχηματαγωγού «ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ΜΥΚΟΝΟΣ» αποφάσισαν οι λιμενικές αρχές Πειραιά.

Το πλοίο επρόκειτο να αποπλεύσει από το λιμάνι του Πειραιά προκειμένου να εκτελέσει προγραμματισμένο δρομολόγιο για Σύρο, Μύκονο, Εύδηλο, Καρλόβασι, με 665 επιβάτες, 122 IXE, 32 Δ/K, 6 Φ/Γ KAI 1 λεωφορείο.




Source link

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button