Κόσμος

Επιστρέφει στον πυρηνικό σταθμό Μπουσέρ του Ιράν το ρωσικό προσωπικό

Την επιστροφή του προσωπικού της στον πυρηνικό σταθμό του Μπουσέρ του Ιράν σχεδιάζει η ρωσική εταιρεία πυρηνικής ενέργειας Rosatom.

Η επιστροφή αναμένεται να γίνει τις επόμενες εβδομάδες εάν η κατάσταση εκεί παραμείνει σταθερή, όπως δήλωσε σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Αλεξέι Λιχατσόφ.

Υπενθυμίζεται ότι η Rosatom, η οποία κατασκευάζει δύο νέες μονάδες στο Μπουσέρ, απομάκρυνε εκατοντάδες άτομα που ανήκαν στο προσωπικό του σταθμού, μετά τον πόλεμο που κήρυξαν οι ΗΠΑ και το Ισραήλ κατά του Ιράν στις 28 Φεβρουαρίου.




Source link

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button