LifeStyle

Δημήτρης Αλεξάνδρου: «Πιστεύουν για μένα ότι δεν δουλεύω γιατί είμαι ντίβα και αλαζόνας – Είναι λάθος»




Δημήτρης Αλεξάνδρου: «Πιστεύουν για μένα ότι δεν δουλεύω γιατί είμαι ντίβα και αλαζόνας – Είναι λάθος» – Newsbeast

play

«Και είναι που είμαι και λίγο παρεξηγήσιμος σε αυτό το κομμάτι… Για τους δικούς μου ανθρώπους είμαι πολύ εντάξει»




Source link

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button