πολιτική

Μητσοτάκης από Χάγη: Δεσμευόμαστε να δαπανήσουμε στην άμυνα πάνω από 25 δισ. τα επόμενα 20 χρόνια

Το μήνυμα ότι η Ελλάδα είναι «στιβαρός υπέρμαχος της ανάγκης η Ευρώπη να ενισχύσει της αμυντικές της δαπάνες» έστειλε στις δηλώσεις του προσερχόμενος στη Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ στη Χάγη, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. 




Source link

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button