Υγεία

Νέα έρευνα: Αυτός ο συνδυασμός τροφών μπορεί να μειώσει την κακή χοληστερίνη έως και 30% σε μόλις τέσσερις εβδομάδες




Νέα έρευνα: Αυτός ο συνδυασμός τροφών μπορεί να μειώσει την κακή χοληστερίνη έως και 30% σε μόλις τέσσερις εβδομάδες – Newsbeast

play

Το Πανεπιστήμιο του Τορόντο με βάση ερευνητικά στοιχεία δημιούργησε μια «δίαιτα χαρτοφυλακίου» που «χτυπά» την LDL χοληστερίνη




Source link

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button