Το Κουβέιτ καταδικάζει την «ιρανική επιθετικότητα» – Τι ανακοίνωσε η Τεχεράνη

Το Κουβέιτ καταδίκασε με έντονο τρόπο τις νέες ιρανικές επιθέσεις εναντίον του, κάνοντας λόγο για «ειδεχθείς και επαναλαμβανόμενες επιθετικές ενέργειες» που συνιστούν κατάφωρη παραβίαση της κυριαρχίας του.
Σε ανακοίνωσή του, το υπουργείο Εξωτερικών του Κουβέιτ ανέφερε ότι οι επιθέσεις υπονομεύουν τις περιφερειακές και διεθνείς προσπάθειες αποκλιμάκωσης, τονίζοντας πως αποτελούν «άμεση πρόκληση» προς τη διεθνή βούληση που στηρίζει την πορεία αυτή.
Η κυβέρνηση του Κουβέιτ υπογράμμισε επίσης ότι διατηρεί «το πλήρες δικαίωμα» να λάβει όλα τα αναγκαία μέτρα για την προστασία της κυριαρχίας, της ασφάλειας και της σταθερότητας της χώρας, καθώς και των πολιτών και κατοίκων της.
Υπενθυμίζεται ότι η δήλωση ήρθε μετά τον ισχυρισμό του Ιράν ότι έπληξε τη βάση Ali Al Salem στο Κουβέιτ, όπου βρίσκονται αμερικανικές δυνάμεις. Οι επιθέσεις σημειώθηκαν μετά από αμερικανικά πλήγματα σε παράκτια περιοχή του Ιράν, τα οποία η CENTCOM συνέδεσε με ιρανικές ενέργειες κατά της ναυσιπλοΐας στα Στενά του Ορμούζ.



