ΕνημέρωσηΟικονομία

Η «μάχη» των προϊόντων χαμηλού κόστους: Πώς αλλάζει ο χάρτης της αγοράς

Εντείνεται η «μάχη» του ανταγωνισμού ανάμεσα στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανεμπορίου και προσφέρουν οικονομικότερες επιλογές σε ρούχα, παπούτσια, αλλά και είδη για το σπίτι ή παιχνίδια.

Σε μία περίοδο έντονων πληθωριστικών πιέσεων, με το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών να πλήττεται όλο και περισσότερο, η ανάπτυξη του συγκεκριμένου κλάδου σαφώς και ευνοείται.

Η άρτι αφιχθείσα στην ελληνική αγορά πολωνική Pepco λειτουργεί με ένα «μοντέλο» που αυτή τη στιγμή στη χώρα μας οι καταναλωτές γνωρίζουν περισσότερο από τη Jumbo. Στη «μάχη» για ένα μερίδιο από τη συνολική «πίτα» των εκπτωτικών και οικονομικών προϊόντων ωστόσο, υπολογίζονται και άλλοι παίκτες.

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock