πολιτική

Λιβάνιος στη Βουλή: Έρχεται αποδέσμευση των δημοτικών τελών από τους λογαριασμούς ρεύματος

Την μελλοντική αποδέσμευση των δημοτικών τελών από τους λογαριασμούς ρεύματος ανακοίνωσε ο υπουργός Εσωτερικών από τα κυβερνητικά έδρανα, καταθέτοντας Προεδρικό Διάταγμα για την εξέταση ενός νέου συστήματος καταβολής τους. 

«Στόχος είναι να υπάρχει η νομοθετική πρόβλεψη για να αποχωριστούν τα δημοτικά τέλη κάποια στιγμή από τους λογαριασμούς ρεύματος, που είναι αίτημα και των παρόχων και του ΔΕΔΔΗΕ και των δήμων διαχρονικώς», τόνισε ο Θεόδωρος Λιβάνιος, υπογραμμίζοντας πως το Προεδρικό Διάταγμα έρχεται με την σύμφωνη γνώμη της ΚΕΔΕ και των Υπουργείων Εσωτερικών, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Οικονομικών.

Μιλώντας με κοινοβουλευτικούς συντάκτες, ο υπουργός εξήγησε πως το σκεπτικό είναι τα δημοτικά τέλη να εκδίδονται όπως ο λογαριασμός του ΕΝΦΙΑ, μία φορά το χρόνο, και η αποπληρωμή τους να γίνεται σε 12 δόσεις.

Στόχος, όπως είπε, είναι να δημιουργηθεί ένας νέος μηχανισμός είσπραξής τους που θα μπορεί να τεθεί σε εφαρμογή από 1/1/2028.




Source link

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button