ΕνημέρωσηΟικονομία

Shrinkflation: Μείωση της ποσότητας στις συσκευασίες των προϊόντων – Η διαμαρτυρία του ΙΝΚΑ

Με τον όρο «shrinkflation» περιγράφεται η διεθνής τάση που παρατηρείται από επιχειρήσεις, οι οποίες προχωρούν στη μείωση της ποσότητας που περιέχει η συσκευασία του προϊόντος τους ενώ παράλληλα η τιμή του παραμένει σταθερή. Προέρχεται από τη σύνθεση των αγγλικών λέξεων: shrink (συρρικνώνω) και inflation (πληθωρισμός).

 

Πρόκειται για μία τάση η οποία στο εξωτερικό δεν είναι καινούρια, εμφανίζεται ωστόσο όλο περισσότερο διεθνώς τo τελευταίο διάστημα εξαιτίας των πληθωριστικών πιέσεων. Γνωστές εταιρείες σε ολόκληρο τον κόσμο σε μία προσπάθεια ουσιαστικά να «ελέγξουν» το αυξημένο κόστος παραγωγής, παρατηρείται ότι μειώνουν το περιεχόμενο της συσκευασίας διατηρώντας την ίδια τιμή.

Θεωρείται ως μία πρακτική έμμεσων ανατιμήσεις στο ράφι η οποία ωστόσο σε πολλές περιπτώσεις δεν γίνεται στα «κρυφά» αλλά με προηγούμενη ενημέρωση του κοινού, ως εκ τούτου δεν είναι παράνομη. Για τους καταναλωτές αρκετές φορές η αλλαγή αυτή είναι σχεδόν ανεπαίσθητη, στην πραγματικότητα όμως, αγοράζουν τελικά λιγότερο προϊόν με την ίδια ή και ελαφρώς αυξημένη τιμή.

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock