ΕνημέρωσηΟικονομία

Στροφή στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και ψώνια στις μεγάλες εκπτώσεις για τους καταναλωτές

Η τιμή των προϊόντων αναδεικνύεται, με διαφορά, ως το σημαντικότερο αγοραστικό κριτήριο για 8 στους 10 καταναλωτές τόσο σήμερα όσο και για την επόμενη τριετία ενώ η ακρίβεια φαίνεται να τους «οδηγεί» όλο και περισσότερο στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

Παράλληλα δύο στους τρεις καταναλωτές αναμένουν ένα μεγάλο αγοραστικό ή εκπτωτικό γεγονός (όπως π.χ. H Blach Friday) για να πραγματοποιήσουν αγορές και περισσότεροι από οκτώ στους δέκα από αυτούς, αναβάλλουν μάλιστα κάποιες από τις αγορές τους μέχρι τότε.

Tα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν από την έρευνα Future Consumer Index Ελλάδα 2022, που παρουσίασε η ΕΥ Ελλάδος, σύμφωνα με την οποία σε ποσοστό 70% οι Έλληνες δηλώνουν ότι ήδη ξοδεύουν λιγότερα χρήματα σε προϊόντα που δεν είναι πρώτης ανάγκης.

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock