ΕνημέρωσηΟικονομία

Miele: Διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης και ενίσχυση μεριδίων αγοράς οι στόχοι για το 2023

Στη βάση της περασμένης χρονιάς όπου πέτυχε τις μεγαλύτερες πωλήσεις της στα 52 χρόνια παρουσίας της στην ελληνική αγορά θέλει να χτίσει το 2023 η Miele με τα στελέχη της γερμανικής εταιρείας οικιακών συσκευών να θέτουν ως στόχους για φέτος την επίτευξη διψήφιου αριθμού ανάπτυξης αλλά και αύξηση του μεριδίου αγοράς της.

«Το 2022 ήταν χρονιά ορόσημο για τη Miele Hellas» υποστήριξε ο Θάνος Κυριαζής, γενικός διευθυντής της ελληνικής θυγατρικής του γερμανικού ομίλου, κατά τη διάρκειας της συνέντευξης Τύπου με αφορμή τα εγκαίνια του νέου Miele Experience Center στο Μαρούσι Αττικής, στα οποία παρευρέθηκαν δύο εκ των εκτελεστικών διευθυντών και μετόχων του γερμανικού ομίλου, οι Markus Miele και Reinhard Zinkann. Σύμφωνα με τον κ. Κυριαζή, η Miele Hellas έκλεισε την περασμένη χρονιά με πωλήσεις που έφθασαν στα 32,7 εκατ. ευρώ, το υψηλότερο νούμερο στην ιστορία της ελληνικής θυγατρικής. Σε σχέση με το 2021, η αύξηση του κύκλου εργασιών ήταν της τάξεως του 4,3%. Σημειωτέον ότι το 2021 οι πωλήσεις έφθασαν στα 27,6 εκατ. ευρώ (+19%) με τα κέρδη προ φόρων να φθάνουν στα 6,4 εκατ. ευρώ. Επίσης, στα νούμερα περιλαμβάνονται οι πωλήσεις από 5 συνολικά χώρες (Ελλάδα, Κύπρος, Αλβανία, Βόρεια Μακεδονία και Κόσοβο) τις οποίες έχει στην ευθύνη της η Miele Hellas με την Ελλάδα πάντως να αντιπροσωπεύει περίπου το 70% των συνολικών εσόδων. Ειδική περίπτωση είναι η Κύπρος (με πωλήσεις περίπου 6 εκατ. ευρώ) όπου το μερίδιο της Miele φθάνει στο εντυπωσιακό 20%.

Οι στόχοι, πάντως, για το 2023 είναι αρκετά φιλόδοξοι. Όπως ανέφερε ο κ. Κυριαζής, ο ένας στόχος είναι η επίτευξη διψήφιου ποσοστού αύξησης των εσόδων με ταυτόχρονη ενίσχυση των μεριδίων αγοράς. Το πλάνο πάντως είναι ακόμη πιο φιλόδοξο για τα επόμενα χρόνια καθώς στόχος της Miele Hellas είναι να φθάσει στα 100 εκατ. ευρώ κύκλο εργασιών μέχρι το 2030. Σύμφωνα με τον κ. Κυριαζή, ο στόχος αυτός είναι εφικτός καθώς η εταιρεία αναμένει αφενός τη σημαντική αύξηση των πωλήσεων της στην Αλβανία, το Κόσοβο και τη Βόρεια Μακεδονία και αφετέρου την ενίσχυση του μεριδίου αγοράς της στην ελληνική αγορά. Ο κ. Κυριαζής ανέφερε ότι η Miele έχει ένα μερίδιο αγοράς της τάξεως του 3,5% στην Ελλάδα, το οποίο είναι εφικτό να διπλασιαστεί μέσα στα επόμενα χρόνια.

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock