ΕνημέρωσηΟικονομία

Άμβυξ: Ενισχύει την παρουσία της στο κρασί – Ο στόχος στην πενταετία

Την παρουσία της στον χώρου του κρασιού διευρύνει η εταιρεία διανομής αλκοολούχων ποτών, οίνων και μπύρας, Άμβυξ, με νέες συνεργασίες, την προσθήκη καινούριων ετικετών και την ενίσχυση του τμήματος Oenothèque της.

Στόχος της επόμενης πενταετίας για την εταιρεία που έχει παρουσία από το 1917 είναι η ανάδειξη της ως κορυφαίας εταιρείας εισαγωγής, προώθησης και εμπορίας κρασιού στην Ελλάδα καθώς και η ενίσχυση του Oenotheque portfolio της με ελληνικά και ξένα κτήματα.

«Είναι μια εμπορική επιλογή, βλέπουμε ”πεδίον δόξης λαμπρό”, ότι δηλαδή μπορούμε να αναπτυχθούμε» εξήγησε ο Oenothèque Manager της Άμβυξ, Στάθης Σάλτας κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής εκδήλωσης αναφορικά με την στόχευση της εταιρείας στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Σημειώνεται ότι ο τζίρος της εταιρείας με βάση τα στοιχεία του 2022 προέρχεται κατά 45% από την κατηγορία των spirits, αλλά και το 42% από προϊόντα οίνου (26% σαμπάνια και αφρώδη κρασιά και 16% κρασιά). Υπολογίζεται ότι με τις νέες συνεργασίες που έχει αναπτύξει η Άμβυξ, το 2023 το ποσοστό του τζίρου της που θα προέρχεται από το κρασί (μαζί με τα αφρώδη και της σαμπάνια) θα φτάσει το 45%-47%. Θα φτάσει ή θα ξεπεράσει δηλαδή το ποσοστό των «σκληρών ποτών».

Κρασιά με διαφορετικά χαρακτηριστικά

Όπως επεσήμανε κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής εκδήλωσης ο Oenothèque Manager της Άμβυξ, Στάθης Σάλτας, στη στρατηγική της εταιρείας για την ανάπτυξή της προς αυτή την κατεύθυνση είναι να διαθέτει ένα πλήρες portfolio, το οποίο δεν θα έχει γεωγραφική αλληλοεπικάλυψη, αλλά γεωγραφική διασπορά σε όλη την επικράτεια. Κρασιά, δηλαδή, με πολύ διαφορετικά χαρακτηριστικά που το ένα θα συμπληρώνει το άλλο, τα οποία θα προέρχονται από διαφορετικές περιοχές.»

«Είναι μια εμπορική επιλογή, βλέπουμε ”πεδίον δόξης λαμπρό”, ότι μπορούμε να αναπτυχθούμε» εξήγησε ο κ. Σάλτας αναφορικά με την επιλογή να αναπτυχθεί η εταιρεία στην κατηγορία.

«Παραμένουμε απόλυτα προσηλωμένοι στο όραμα μας, η Άμβυξ να γίνει η μεγαλύτερη εταιρεία κρασιού στον Ελλάδα, ότι πετύχαμε και στον κλάδο των οινοπνευματωδών. Δουλεύουμε μεθοδικά προς αυτόν τον σκοπό, ώστε να ενδυναμώσουμε το χαρτοφυλάκιο μας και να ενισχύσουμε τη σχέση μας με τους πελάτες και το καταναλωτικό κοινό, αναδεικνύοντας ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει ο εγχώριος και διεθνής αμπελώνας» σημείωσε ο Γιάννης Αρτινός, Γενικός Διευθυντής της Άμβυξ, με αφορμή την ανάπτυξη του τμήματος Oenothèque.

Στο χαρτοφυλάκιο της Άμβυξ αυτή τη στιγμή περιλαμβάνονται οι δύο διαχρονικές συνεργασίες με τον διεθνούς κύρους Οίκος Οίνου και Οινοπνευματωδών ποτών της Moët Hennessy και το Κτήμα Άλφα. Παράλληλα έχει συνάψει συνεργασίες με τα ελληνικά κτήματα Μωραίτης, Παλυβός, Κοκοτού. Η ετικέτα «Βορράστρι» αποτελεί την πιο πρόσφατη προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο των κρασιών της εταιρείας. Πρόκειται για ένα δημιούργημα της Άμβυξ, με επιμέλειά της σε όλα τα στάδια της παραγωγή του, από την επιλογή των σταφυλιών, την οινοποίηση, μέχρι το τελικό προϊόν και το οποίο θα αποτελεί μια προσιτή, οικονομική επιλογή.

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock