ΕνημέρωσηΤεχνολογία

Σάββατο Ο CEO που αντικατέστησε το 90% του προσωπικού υποστήριξης με ένα chatbot τεχνητής νοημοσύνης

Ο διευθύνων σύμβουλος μιας ινδικής startup απέλυσε το 90% του προσωπικού υποστήριξης της εταιρείας, μετά τη δημιουργία ενός chatbot που λειτουργεί με τεχνητή νοημοσύνη, το οποίο, όπως λέει ο ίδιος, μπορεί να χειριστεί τα ερωτήματα των πελατών πολύ πιο γρήγορα από τους υπαλλήλους του.

Ο Summit Shah, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Dukaan, μιας εταιρείας ηλεκτρονικού εμπορίου με έδρα το Μπανγκαλόρ, έγραψε στο Twitter ότι το chatbot – που κατασκευάστηκε από έναν από τους επιστήμονες δεδομένων της εταιρείας μέσα σε δύο ημέρες – μπορούσε να απαντήσει στα αρχικά ερωτήματα των πελατών άμεσα, ενώ οι πρώτες απαντήσεις του προσωπικού του στέλνονταν κατά μέσο όρο μετά από 1 λεπτό και 44 δευτερόλεπτα.

Ο μέσος χρόνος που απαιτείται για την επίλυση του ζητήματος ενός πελάτη μειώθηκε κατά σχεδόν 98% όταν αλληλεπιδρούσε με το chatbot, έγραψε ο ίδιος, και χαρακτήρισε τις απολύσεις «σκληρές» αλλά «απαραίτητες».

Ο Shah είπε στο CNNi ότι οι 23 απολύσεις έγιναν τον περασμένο Σεπτέμβριο. «Δεδομένης της οικονομικής κατάστασης, οι startups δίνουν προτεραιότητα στην “κερδοφορία” αντί να προσπαθούν να γίνουν “μονόκεροι”, το ίδιο και εμείς» δήλωσε, χρησιμοποιώντας τον όρο για τις ιδιωτικές startups που αποτιμώνται σε 1 δισεκατομμύριο δολάρια και άνω.

Με την εισαγωγή της τεχνολογίας, η εταιρεία μείωσε το κόστος της λειτουργίας υποστήριξης πελατών κατά περίπου 85%, δήλωσε ο Shah. Πρόσθεσε ότι αυτό το τμήμα της επιχείρησης ήταν επί μακρόν προβληματικό, με καθυστερημένες απαντήσεις και περιορισμένη διαθεσιμότητα προσωπικού σε κρίσιμες περιόδους, μεταξύ άλλων.

Ο CEO της Dukaan επεσήμανε ότι η εταιρεία εξακολουθεί να προσλαμβάνει άτομα για πολλαπλούς ρόλους. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της, οι ανοιχτές θέσεις εργασίας περιλαμβάνουν ρόλους στους τομείς της μηχανικής, του μάρκετινγκ και των πωλήσεων.

Ο Shah δήλωσε στο CNNi ότι πιστεύει «σε ένα μέλλον όπου η τεχνητή νοημοσύνη και οι άνθρωποι συνεργάζονται, ο καθένας κάνοντας αυτό που κάνει καλύτερα» και ότι αναζητεί τρόπους να χρησιμοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη σε εργασίες που αφορούν τον γραφιστικό σχεδιασμό, την εικονογράφηση και την επιστήμη των δεδομένων.

Φόβοι για την τεχνητή νοημοσύνη

Οι φόβοι ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα οδηγήσει σε μαζικές απώλειες θέσεων εργασίας έχουν κλιμακωθεί οκτώ μήνες αφότου η Open AI έκανε διαθέσιμο στο κοινό το chatbot ChatGPT.

Το ChatGPT έχει καταπλήξει τους χρήστες με την ικανότητά του να παρέχει μακροσκελείς, εξελιγμένες απαντήσεις σε ερωτήσεις. Οι πιθανές χρήσεις του – από τη συγγραφή σχολικών εκθέσεων μέχρι τη χορήγηση ιατρικών συμβουλών – έχουν εντείνει τις ανησυχίες ότι η τεχνολογία θα μπορούσε να εκδιώξει πραγματικούς ανθρώπους από τις δουλειές τους.

Οι θέσεις εργασίας χαμηλής και μεσαίας ειδίκευσης κινδυνεύουν περισσότερο από την τεχνητή νοημοσύνη, μεταξύ άλλων στις κατασκευές, τη γεωργία, την αλιεία και τη δασοκομία, δήλωσε την περασμένη Τρίτη ο Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ).

Όμως, η συνεχής βελτίωση των ικανοτήτων της τεχνητής νοημοσύνης σημαίνει ότι οι επαγγελματίες στους χώρους της οικονομίας, της ιατρικής και τη νομικής επιστήμης μπορεί επίσης να βρεθούν αντιμέτωποι με τον κίνδυνο αυτοματοποίησης, πρόσθεσε ο ΟΟΣΑ σε έκθεσή του.

Με πληροφορίες από: This CEO replaced 90% of support staff with an AI chatbot by Anna Cooban, CNN

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock