ΕνημέρωσηΟικονομία

Τι φέρνει στην Ελλάδα η Pepco – Το πλάνο ανάπτυξης των καταστημάτων

Την ανάπτυξη επτά καταστημάτων το επόμενο δίμηνο περιλαμβάνει το πλάνο της Pepco, της πολωνικής αλυσίδας, που κάνει «πρεμιέρα» στην ελληνική αγορά με το πρώτο να  ανοίγει τις πόρτες του την προσεχή Πέμπτη, στο Piraeus Retail Park.

H Ελλάδα γίνεται η 17η ευρωπαϊκή αγορά στην οποία δραστηριοποιείται η Pepco η οποία διαθέτει στα καταστήματά της προϊόντα που ανήκουν σε περίπου 500 κατηγορίες, σε χαμηλές τιμές καθώς ο μέσος όρος τους κυμαίνεται στα 10 ευρώ. Τα ρούχα και τα παπούτσια αποτελούν περίπου το 60% του διαθέσιμου εμπορεύματος ενώ το υπόλοιπο ποσοστό καλύπτουν είδη για τον εξοπλισμό και τη διακόσμηση σπιτιού και άλλα προϊόντα, όπως παιχνίδια.

H Pepco η οποία ουσιαστικά δραστηριοποιείται σε μία αγορά στην οποία στη χώρα μας «κυριαρχεί» η Jumbo, έρχεται στην Ελλάδα σε μία περίοδο κατά την οποία οι καταναλωτές αναζητούν οικονομικές λύσεις λόγω των πληθωριστικών πιέσεων, καθώς και το «value for money» στις αγορές τους.

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock