ΕνημέρωσηΟικονομία

Σούπερ μάρκετ: Νέα άνοδος για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

Συνολικά σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας IRI στο ενδεκάμηνο του 2022 (Ιανουάριος- Νοέμβριος) οι πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ κατέγραψαν αύξηση κατά 5,4% σε αξία καθώς ανήλθαν στα 7,598 δισ. ευρώ από 7,209 δισ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2021.

Η αύξηση του τζίρου ωστόσο οφείλεται στις ανατιμήσεις και τις πληθωριστικές πιέσεις καθώς οι πωλήσεις σε όγκο υποχώρησαν την ίδια περίοδο και συγκεκριμένα στα τρόφιμα κατά 0,6%, 4,4% στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής και φροντίδας και 5,7% στα προϊόντα για το σπίτι.

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock