ΕνημέρωσηΟικονομία

Nexi: οι επόμενες κινήσεις στην αγορά των ψηφιακών πληρωμών και οι προμήθειες

Μεγαλύτερη έμφαση στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, ενίσχυση των μεριδίων αγοράς της αλλά και των καναλιών διάθεσης των λύσεων της στο χώρο των POS και των πληρωμών περιλαμβάνονται στα πλάνα της Nexi για το 2024 όσον αφορά στην ελληνική αγορά. Με τους ανθρώπους της εταιρείας, η οποία είναι εκ των μεγαλύτερων στο χώρο της τεχνολογίας πληρωμών (paytech), να υποστηρίζουν ότι οι προμήθειες στην ελληνική αγορά είναι από τις χαμηλότερες στην Ευρώπη.

Το θέμα των προμηθειών ήταν από αυτά που τα στελέχη της Nexi δέχθηκαν αρκετές ερωτήσεις κατά τη διάρκεια χθεσινής παρουσίασης της εταιρείας σε εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης. Τόσο ο Eugenio Tornaghi, επικεφαλής της Nexi για την περιοχή της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης αλλά και διευθύνων σύμβουλος της ελληνικής θυγατρικής, όσο και ο Νίκος Παπαδόγλου, γενικός εμπορικός διευθυντής της Nexi Ελλάδος, επεσήμαναν ότι οι χρεώσεις για τις ψηφιακές συναλλαγές είναι σε καλό επίπεδο σε σχέση με το ΑΕΠ της χώρας σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Σημείωσαν δε ότι η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα μαζί με την Ιταλία που υπάρχει πίεση σε επίπεδο κυβέρνησης για μείωση των προμηθειών με τα δύο κράτη να είναι και αυτά που προωθούν τις ψηφιακές συναλλαγές προκειμένου να περιορίσουν τη φοροδιαφυγή. Και πρόσθεσαν ότι είναι απλώς ένα μέρος της αλυσίδας που υπάρχει και θα πρέπει όλα τα μέλη αυτής να συμφωνήσουν σε μία μείωση.

Όπως αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, η Nexi Ελλάδος είναι από τους μεγαλύτερους «παίκτες» στη χώρα μας όσον αφορά τόσο τον τομέα της εκκαθάρισης συναλλαγών όσο και εκείνων της διεκπεραίωσης ψηφιακών πληρωμών. Συγκεκριμένα, η Nexi Ελλάδος, με παρουσία για περισσότερα από 20 χρόνια στον τομέα των ψηφιακών πληρωμών, δραστηριοποιείται στη χώρα μας μέσω της Nexi Processing και της Nexi Payments. Ως τεχνολογικός πάροχος, η Nexi Processing προσφέρει ψηφιακές υποδομές και υπηρεσίες αιχμής σε χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, κορυφαίες εταιρείες και δημόσιους φορείς στον τομέα του issuing και acquiring. Η Nexi Processing, διαχειρίζεται τις πληρωμές στην Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή κάθε δευτερόλεπτο κάθε ημέρας για περίπου 400.000 εμπορικά καταστήματα, πολλαπλούς εκδότες καρτών και εκατομμύρια καταναλωτές. Επί της ουσίας καλύπτει το 60% της αγοράς card issuing μέσα από τη συνεργασία της με 6 από τις 10 τράπεζες στην Ελλάδα, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι σε ετήσια βάση είναι υπεύθυνη για την εκκαθάριση 1 δισ. συναλλαγών.

Από την άλλη πλευρά, η Nexi Payments, στην οποία η Nexi έχει το 90% και το υπόλοιπο 10% η Alpha Bank, έχει περίπου 140.000 πελάτες, περισσότερα από 270.000 POS και 19.000 πελάτες όσον αφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Eugenio Tornaghi – Νίκος Παπαδόγλου

Elisseos Kontis Event & Corporate Photography

Τα πλάνα για το 2024

Όσον αφορά στο 2024, η Nexi σχεδιάζει να προσφέρει μία νέα πλατφόρμα όσον αφορά τον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στο χώρο των POS, το softPOS δείχνει να κερδίζει έδαφος καθώς το 50% των νέων συμβολαίων το 2024 αφορά λύσεις που αξιοποιούν το smartphone ως μέσο αποδοχής συναλλαγών. Συνολικά, πάντως, το μερίδιο των softPOS στο σύνολο της βασης των τερματικών είναι ακόμη σε μονοψήφια επίπεδα. Αξιοσημείωτο είναι ακόμη ότι στην Ελλάδα παρατηρείται μία σημαντική αύξηση των συναλλαγών με smartphones και smartwatches, καθώς το ποσοστό αυτό φθάνει στο 20%.

Στα πλάνα για τη φετινή χρονιά περιλαμβάνεται ακόμη η πρόθεση για διεύρυνση των καναλιών που χρησιμοποιεί η Nexi για τη διάθεση των λύσεων της. Σε αυτά τα νέα κανάλια αναμένεται να περιληφθούν και εταιρείες πληροφορικής και ταμειακών μηχανών λόγω της υποχρεωτικής διασύνδεσης των ταμειακών (ή του ERP ανάλογα με την περίπτωση) με τα POS.

Επιπλέον, η Nexi σχεδιάζει να προχωρήσει -σε συνεργασία με την Alpha Bank- σε αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες θα αποκτούν και θα συνδέουν τα τερματικά και τις λύσεις ψηφιακών πληρωμών ώστε η διαδικασία να είναι πιο απλή και φιλική.

Σημειώνεται ότι σεε ευρωπαϊκό επίπεδο, η Nexi Group δραστηριοποιείται σε πάνω από 25 χώρες και διατηρεί την πρωτιά στο acquiring, εξυπηρετώντας 2.2 εκατ. εμπόρους, στη διαχείριση καρτών με 170 εκατ. κάρτες, και με ετήσιες επενδύσεις σε τεχνολογία και καινοτομία, που αγγίζουν τα 500 εκατ. ευρώ.

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock