ΕνημέρωσηΤεχνολογία

Τα πλάνα της Deloitte Digital για την ελληνική αγορά

Μία διαφορετική και περισσότερο ολιστική προσέγγιση όσον αφορά στην αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών σε κρίσιμους τομείς όπως είναι το μάρκετινγκ, το ηλεκτρονικό εμπόριο και η εμπειρία του πελάτη επιδιώκει να προσφέρει η Deloitte Digital, το εξειδικευμένο τμήμα της Deloitte που λειτουργεί πλέον και στην Ελλάδα.

Η Ελλάδα είναι η 61η χώρα όπου η Deloitte εντάσσει στο χαρτοφυλάκιο των διαθέσιμων υπηρεσιών αυτές της Deloitte Digital με τη δημιουργία του σχετικού γραφείου, το οποίο, όπως αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια της σχετικής παρουσίασης θα απασχολεί αρχικά 40 άτομα. Στόχος είναι η υλοποίηση έργων που εστιάζουν στο πως μία επιχείρηση θα μπορέσει να αξιοποιήσει τις ψηφιακές τεχνολογίες προκειμένου να προσαρμοστεί στα δεδομένα που έχουν δημιουργηθεί αναφορικά με τα ψηφιακά κανάλια πωλήσεων, το μάρκετινγκ και γενικότερα την εμπειρία του πελάτη. Όπως επεσήμανε ο Δημήτρης Κουτσόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Deloitte Ελλάδος, «τώρα είναι ο κατάλληλος χρόνος και οι συγκυρίες είναι τέτοιες» προκειμένου να ξεκινήσει στην Ελλάδα η Deloitte Digital με στόχο, όπως επεσήμαναν ανέφεραν πολλάκις τα στελέχη της εταιρεία, την παροχή μίας ολοκληρωμένης προσέγγισης που συνδυάζει τεχνολογίες, δημιουργικότητα και εξειδίκευση.

Η Deloitte Digital απευθύνεται κυρίως σε μεγάλες επιχειρήσεις, ενώ για τον Δημόσιο τομέα το πλάνο είναι η συμμετοχή σε επιλεγμένα έργα. O προσανατολισμός είναι προς τις μεγάλες επιχειρήσεις σε κλάδους όπως αυτός των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών, της ενέργειας, των τηλεπικοινωνιών αλλά και εκείνος του λιανεμπορίου και των καταναλωτικών προϊόντων.

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock