ΕνημέρωσηΟικονομία

Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις γίνονται digital: Πώς τα Meta tools αναδεικνύουν τη μοναδικότητά τους

Οι καλές ιδέες αξίζουν να βρεθούν και οι καταναλωτές αξίζουν να ξετυλίξουν, τη φετινή εορταστική περίοδο, τα πραγματικά μοναδικά δώρα που αναζητούν. Τα μοναδικά δώρα βρίσκονται όμως στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, εκείνες που έχουν την προσωπική σφραγίδα των δημιουργών τους και το μεγάλο ζητούμενο στη σημερινή εποχή είναι το πώς αυτές θα προσεγγίσουν όλο και μεγαλύτερο καταναλωτικό κοινό, ώστε να ανταποκριθούν στη ζήτηση και στην αναζήτηση της μοναδικότητας, που κυριαρχεί και μπορεί να προσφέρει απεριόριστες ευκαιρίες και δυνατότητες.

Σύμφωνα με έρευνα[1] που πραγματοποίησε η Meta, το 49% των καταναλωτών σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (EMEA shoppers) δυσκολεύονται να αποφασίσουν τι δώρο να επιλέξουν για τους δικούς τους ανθρώπους, ενώ το 57% απάντησε ότι το απολαμβάνει όταν ανακαλύπτει σχετικά αντικείμενα κατά την περιήγησή του στα social media, χωρίς να τα έχει αναζητήσει συγκεκριμένα και το 48% πως αυτή η πρακτική διευκόλυνε τα χριστουγεννιάτικα ψώνια του.

Εννιά στους δέκα καταναλωτές δηλώνουν πως κατά πάσα πιθανότητα θα δοκιμάσουν τουλάχιστον ένα νέο brand κατά την εορταστική περίοδο, ενώ λίγο περισσότεροι από τους μισούς (51%) δηλώνουν ότι έκαναν ιδιαίτερη προσπάθεια ώστε να αγοράσουν ένα δώρο από μια μικρή, τοπική επιχείρηση κατά τη διάρκεια των περσινών γιορτών.

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock