ΕνημέρωσηΟικονομία

Αλλάζει ο χάρτης στην αγορά ένδυσης – Oι καινούριες αφίξεις και τα νέα δεδομένα

Από την μία πλευρά οι πληθωριστικές πιέσεις που οδηγούν τους καταναλωτές σε περιορισμό των αγορών καταναλωτικών αγαθών, από την άλλη πλευρά οι αφίξεις ξένων αλυσίδων – οι οποίες στην πλειονότητα τους προσφέρουν οικονομικές επιλογές – αναμένεται να αλλάξουν το επόμενο διάστημα την εικόνα στην εγχώρια αγορά ένδυσης.

Ήδη οι διεθνείς εξελίξεις και ο πόλεμος στην Ουκρανία φαίνεται να έχουν επιταχύνει τους σχεδιασμούς ξένων brands που «είδαν» στην χώρα μας προοπτικές για την ανάπτυξή τους, πέραν όσων σχεδίαζαν έτσι κι αλλιώς την «απόβασή» τους στην ελληνική αγορά.

Την ίδια στιγμή οι περισσότεροι καταναλωτές σε μία προσπάθεια να αντιμετωπίσουν το συνεχιζόμενο κύμα ακρίβειας σε προϊόντα και υπηρεσίες «κόβουν» όλο και περισσότερο τις δαπάνες τους, ενώ ακόμη κι όταν αποφασίζουν να προχωρήσουν σε αγορές προϊόντων όπως ρούχα και παπούτσια, αναζητούν το «value for money».

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock