ΕνημέρωσηΟικονομία

Tο στοίχημα του 12μηνου τουρισμού και οι κινήσεις της Ελλάδας

Αποφασισμένη να κερδίσει το στοίχημα του 12μηνου τουρισμού φαίνεται η Ελλάδα, με τα πρώτα δείγματα να είναι εξαιρετικά θετικά.

Το μεγάλο ζητούμενο για τη χώρα μας είναι να αποδείξει ότι δεν είναι ένας προορισμός μονάχα για «ήλιο και θάλασσα», αλλά αντίθετα να προσελκύσει επισκέπτες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Και ταυτόχρονα, να αναδείξει μια σειρά από δράσεις και πρωτοβουλίες που θα προσκαλέσουν τους επισκέπτες τόσο στα αστικά κέντρα όσο και σε χειμερινούς προορισμούς.

Η προώθηση του θεματικού τουρισμού, με έμφαση στη γαστρονομία, τον οινοτουρισμό, ακόμα και τους γάμους, βρίσκεται εξαιρετικά ψηλά στις προτεραιότητες των αρμόδιων φορέων. Ταυτόχρονα, μια σειρά από επικοινωνιακές κινήσεις γίνονται με στόχο την ανάδειξη της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, κυρίως, αλλά και άλλων ελληνικών πόλεων, ως προορισμούς “city break”. Το ελληνικό Σαββατοκύριακο, το “Greekend”, όπως επικοινωνείται στις διεθνείς αγορές είναι ένα ακόμα στοίχημα που καλείται να κερδίσει η χώρα μας ώστε να προσελκύσει επισκέπτες στα αστικά κέντρα και όχι μόνο και τους 12 μήνες του χρόνου.

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock