ΕνημέρωσηΟικονομία

Επενδύσεις στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη κατηγορία μη αλκοολούχων mixers

Ταχύτατα αναπτυσσόμενη κατηγορία αποτελούν τόσο στη διεθνή όσο και στην ελληνική αγορά τα λεγόμενα μη αλκοολούχα mixers, με τους μεγάλους «παίκτες» που δραστηριοποιούνται στην αγορά των αναψυκτικών να επενδύουν στην ανάπτυξή της.

Το pink grapefruit αποτελεί το προϊόν το οποίο είναι και το πλέον δημοφιλές στη συγκεκριμένη κατηγορία. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέθεσε πρόσφατα κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής ενημέρωσης, ο Κωνσταντίνος Σεπετάς, Sales & Marketing Director της ΒΙΚΟΣ Α.Ε, η οποία εισήλθε στην κατηγορία με το Βίκος Pink Grapefruit το Μάρτιο του 2022, η αγορά του Pink Grapefruit αναπτύσσεται με ρυθμό +42,2% σε ετήσια βάση ενώ το σύνολό της ανέρχεται στα 3 εκατ. λίτρα.

Η Βίκος μέσα σε λίγους μόλις μήνες παρουσίας κατάφερε να βρίσκεται στην τρίτη θέση της αγοράς, με μερίδιο 12,3% (14,2% στη μικρή λιανική και 11,5% στα σούπερ μάρκετ). Τους καλοκαιρινούς μήνες μάλιστα κατέγραφε μερίδια πάνω από 16% και ήταν στη δεύτερη θέση της αγοράς.

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock