ΕνημέρωσηΟικονομία

Eurolife FFH: αξία έχει να φροντίζουμε καθημερινά για όσους μας εμπιστεύονται

Για έκτη συνεχόμενη χρονιά η εταιρεία γιόρτασε την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

 

Η Eurolife FFH συμμετέχει εδώ και έξι χρόνια στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, μια πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, που φέτος πραγματοποιήθηκε από τις 3 έως και τις 7 Οκτωβρίου. Έχοντας στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της όλους τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται, η Eurolife FFH βρίσκεται πάντα στο πλευρό τους, ενδυναμώνοντας και ενθαρρύνοντάς τους να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά.

Στη φετινή Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, αναδείχτηκαν οι άνθρωποι του Eurolife Experience Center, που είναι εκείνοι που έρχονται καθημερινά σε επαφή με τους πελάτες της Eurolife FFH, με τους top performers να βραβεύονται, αναγνωρίζοντας ταυτόχρονα την αξία και τη συνεισφορά όλων στην ομάδα. Επιπλέον, διευθυντικά στελέχη από διάφορα τμήματα της εταιρείας βρέθηκαν στον χώρο του Eurolife Experience Center και βίωσαν οι ίδιοι την εμπειρία του τηλεφωνικού κέντρου, μια κίνηση που υπογραμμίζει τη σημασία που δίνει η εταιρεία στο κομμάτι της εξυπηρέτησης, με στόχο κάθε πελάτης και συνεργάτης να αντιμετωπίζεται με την ίδια συνέπεια και να αντιλαμβάνεται ότι είναι ξεχωριστός.

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock