Επικαιρότητα

Focus Bari: Tο «phygital» προφίλ των Ελλήνων καταναλωτών

Η άνοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου δεν σημαίνει ότι οι Έλληνες καταναλωτές έχουν σταματήσει να πραγματοποιούν αγορές στα φυσικά καταστήματα. Ταυτόχρονα, όμως, οι Έλληνες καταναλωτές θέλουν να χρησιμοποιούν τόσο τα φυσικά όσο και τα online κανάλια πωλήσεων ανάλογα με τις ανάγκες τους και να αξιοποιούν τα πλεονεκτήματα τους προκειμένου να έχουν μία καλύτερη εμπειρία.

Αυτό είναι ένα από τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας που πραγματοποίησε η Focus Bari σε συνεργασία με την Plushost, μια από τις πλέον εξειδικευμένες εταιρείες στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Οκτώβριο 2022 σε ένα δείγμα 700 ατόμων απ’ όλη την Ελλάδα, το οποίο ανήκει τις ηλικιακές κατηγορίες 16-74 ετών και ο στόχος της ήταν να εντοπίσει τις συνήθειες των Ελλήνων καταναλωτών.

Όπως ανέφερε κατά τη διάρκεια της χθεσινής παρουσίασης της έρευνας, η Ξένια Κούρτογλου, διευθύνουσα σύμβουλος της Focus Bari, οι Έλληνες καταναλωτές έχουν ένα phygital προφίλ. Δηλαδή, συνδυάζουν τα φυσικά με τα ψηφιακά (digital) κανάλια αγορών. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 95% των ερωτηθέντων απάντησε ότι τους τελευταίους δύο μήνες πραγματοποίησε τουλάχιστον μία αγορά σε φυσικό κατάστημα, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για online αγορές έφθασε στο εντυπωσιακό 78%. Σημειωτέον πως η έρευνα δεν αφορούσε αγορές από σούπερ μάρκετ ή υπηρεσιών και επικεντρώθηκε σε 27 κατηγορίες προϊόντων.

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock