ΕνημέρωσηΤεχνολογία

GRECA: Τι δείχνουν δύο έρευνες για το προφίλ των online καταναλωτών αλλά και των e-shops

Την ίδια στιγμή, τα ηλεκτρονικά καταστήματα ενισχύουν μεν τις υποδομές τους και αυξάνουν τις επενδύσεις αλλά ο προβληματισμός για το πως θα διατηρήσουν ένα καλό επίπεδο εξυπηρέτησης σε περιόδους υψηλής ζήτησης παραμένει.
Αυτά είναι ορισμένα από τα βασικά συμπεράσματα των δύο ερευνών που δημοσιοποίησε ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA), οι οποίες πραγματοποιήθηκαν σε συνεργασία με την εταιρεία Trueberries και είχαν ως στόχο να καταγράψουν τις τάσεις στην αγορά του e-commerce στην Ελλάδα τόσο όσον αφορά στο προφίλ του online καταναλωτή όσο και των e-shops.

Το προφίλ του online καταναλωτή

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock