ΕνημέρωσηΟικονομία

Η ακρίβεια «χτύπησε» και τις πωλήσεις του οβελία – Τι ψώνισαν για το Πάσχα οι καταναλωτές

Να αντικαταστήσουν τον παραδοσιακό οβελία με άλλα κρέατα επέλεξαν για το φετινό πασχαλινό τραπέζι αρκετοί Έλληνες καταναλωτές, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της NielsenIQ για τις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ.

Οι πωλήσεις του κρέατος σημείωσαν συνολικά πτώση -3,4% και συγκεκριμένα, το αρνί κατά -2,6% και το κατσίκι κατά -5,7% την εβδομάδα πριν από το Πάσχα σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή.

Αντίθετα αυξήθηκαν κατά 4,7% οι πωλήσεις άλλων κρεατοσκευασμάτων με το πρόβατο να κάνει την έκπληξη, καθώς αύξησε τις πωλήσεις του κατά 52,4%, με μικρή συμμετοχή ωστόσο στις πωλήσεις της κατηγορίας κρέατος συνολικά.

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock