ΕνημέρωσηΟικονομία

Η Contact Pigeon λάνσαρε Omnichannel Chat functionality για retailers

Η σημασία της διακαναλικής εμπειρίας και η εξέλιξη της στη μετά-Covid εποχή διαφαίνεται πρώτιστα στις τρέχουσες τάσεις που επικρατούν στην αγορά. Το omnichannel αποτελούσε κρίσιμη τάση και πριν την περίοδο της πανδημίας, με τις τελευταίες εξελίξεις να κάνουν την ανάγκη για αδιάλειπτη επικοινωνία μεταξύ brand και καταναλωτή ακόμα πιο επιτακτική.

Αυτό επιβεβαιώνει την εύλογη θέση που λαμβάνει μια μεγάλη μερίδα από ηγετικά στελέχη στον χώρο του retail. Σύμφωνα με το ResearchLive, σε ποσοστό 87%, κορυφαίοι επιχειρηματίες συμφωνούν στην επιτυχία που μπορεί να επιφέρει η εφαρμογή μιας διακαναλικής στρατηγικής. Λαμβάνοντας υπόψιν τα παραπάνω και αναλογιζόμενοι πως για το 2020 με βάση το European e-Commerce report, ο ρυθμός της αύξησης του B2C eCommerce άγγιξε το 77% στην Ελλάδα, είναι πρόδηλο πως το omnichannel customer engagement αποτελεί πλέον μονόδρομο και κατέχει κυρίαρχη θέση στις marketing πρακτικές της εποχής μας.

Η ContactPigeon, αναγνωρίζοντας εκ βαθέων τα οφέλη της διακαναλικής επικοινωνίας, επεκτείνει ακόμα περισσότερο τις δυνατότητες της σαν omnichannel customer engagement platform. Με κύριο όχημα τη συνεχή εξέλιξη και γνώμονα τις βέλτιστες πρακτικές του eCommerce, η ελληνική startup εγκαινιάζει το καινούριο feature της, το Samaritan Omnichannel Chat. Πρόκειται για ένα πλήρως ενσωματωμένο Chat, το οποίο είναι ευθυγραμμισμένο με τις επιταγές των καιρών και τις ανάγκες της βιομηχανίας του retail.

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock